Welkom op ons mooie forum. Mijn laatste aankoop.
Seiko Fan: hartelijk welkom. Je forumnaam is eigenlijk de kern van dit forum. Ik denk dat het aantal Seiko’s onder de HF leden by far het hoogste is. Gerenommeerde merken als R. en O. en P. kunnen daar alleen maar van dromen. OK, er is wel nog wat te zeggen over de prijzen.
Welkom, en dan ben je hier aan het juiste adres als je seiko liefhebber bent
en juwelier komt ook mooi uit, ik zoek nog wat seiko standaardjes, de mijne zijn vol namelijk
Dat zijn nog eens posts
En ideaal om m’n vrouw te laten zien dat het bij mij eigenlijk best wel mee valt
Ja dat ja!
Bedankt! Ja handig toch
Ik heb nog wel wat voor je. Wil je ze halen of moet ik ze opsturen ?
Heel mooi model met een prachtig uurwerk voor een goeie prijs! Ook leuk met die band.
Bedankt! Zeker kennis genoeg! Ik ben dus de vierde generatie en heb de tweede winkels in Emmen en Stadskanaal samen met mijn vader😀 de andere 2 winkels zijn van mijn oom neef en nicht.
Heel mooi model dit!
Hele mooi Seiko Giugiaro. Heb deze toevallig net aan een klant van mij verkocht.
Haha ziet er goed uit Mas! Mooi collectie. Hoelang over gedaan om dit bij elkaar te krijgen ?
Ik heb ook 3 van zulke mooi kasten vol alleen draag ik ze niet😜 hele mooie collectie! Hoelang heb je hier over gedaan ?
Ik zal morgen even foto’s maken van mijn eigen collectie. Jammer genoeg niet heel veel op het moment omdat ik ook wel horloges door verkoop aan klanten die dat graag willen.
Ga ik morgen posten😀
Bedankt! Ja ben zelf Seiko dealer😃
Mooi model! Goeie keuze om mee te beginnen
Bedankt! Haha en dit is de man die de banden maakt. Voor iedereen die dit leest: echt een aanrader om bij hem een mooie handgemaakte lerenband te laten maken! Kost wat heb je wat😃
Bedankt!
Bedankt eigenlijk best raar want goud kleur is normaal echt niet mijn ding maar in combinatie met de groene plaat werkt het gewoon. Jammer dat deze pareltjes uit de Seiko line up niet gewoon in de EU te verkrijgen zijn.