Flexofiel (iemand enig idee hoe het met hem is?)

Gisteren mijn eerste deal gedaan met Alex (Flexofiel), helemaal geweldig, ik ben een blij man! Aanrader!

Eric

Inmiddels is ook mijn deal met Alex volledig afgerond, Tante Pos had er een beetje moeite mee.
Prima kerel, levering in uitstekende staat, zeer goede bescherming en heel goede communicatie, hulde!

Vlotte en duidelijke communicatie, zorgvuldig verpakt, horloge zoals omschreven.

Aanrader! (tu)

(tu)(tu)

Goed hoor! snel, goed verpakt en correct!

Prima zaken gedaan met Alex(Flexofiel).
Heldere communicatie en prettige afhandeling.

Helemaal happy met m’n G shock.

Door miscommunicatie was het horloge waar ik al geld voor had overgemaakt toch nog verkocht aan een vorige geĂŻnteresseerde.

Direct is m’n geld teruggestort en kreeg ik een bericht van Alex met verontschuldigingen. Hij heeft me daarna een “cadeautje” opgestuurd ter compensatie.

Ik was helemaal verbaasd toen er vandaag een G shock met aangetekende post werd aangeboden vandaag. Kosteloos:D(tu)

Bizar maar echt ongelofelijk tof en totaal overdreven… Haha…

Als bedankje hebben we afgesproken dat ik ( net als onlangs met de verkoop van mijn Seiko) een schenking zou doen aan Kika.

Je kunt je voorstellen dat ik deze G shock dus met een erg goed gevoel ga dragen.

Alex super geregeld een geweldig gebaar. Nogmaals dank!!

Gerrit

En wederom een prettige transactie met Alex, echt een aanrader! Ik ben benieuwd naar de volgende transactie…

Eric

Wederom zaken gedaan (tu)(tu)(tu) met Alex (Flexofiel) een man van z’n woord!!!

Leuke deal met Alex, zeker voor herhaling vatbaar (tu)

Ries

Snelle deal, snelle levering, prima!(tu)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Een schop omhoog in dit topic voor @Flexofiel, aan wie ik zojuist een horloge heb verkocht! Zeer prettige communicatie en vlotte afhandeling.

Dankjewel, Alex! Hopelijk komt het horloge inderdaad morgen aan!

Bandje verkocht aan @Flexofiel.
Prettige communicatie; zou het zo weer doen.

Thnx 2 Alex aan een top klok kunnen komen. Nette en snelle afhandeling.

Zeker een aanrader.

Mooie Bulova overgenomen van Alex. Aangename en vlotte communicatie en horloge was perfect verpakt. Voor herhaling vatbaar…dank Alex :+1:

Leuke Citizen Eco-Drive van Alex overgenomen. Contact was zeer vlot en prettig. Horloge was netjes ingepakt en verkeerde in de exacte staat zoals beschreven in de advertentie. Van de verzendkosten die ik voor de zekerheid extra had overgemaakt wilde hij niks weten, want de prijs was inclusief.

Hoop weer eens zaken met je te doen!

Groeten,

Quan

Mooi horloge van @Flexofiel overgenomen, dat ging vlot en zorgvuldig, horloge nog beter dan beschreven en goed verpakt. Zeer tevreden :+1:

Snelle en soepele deal gemaakt met Alex, @Flexofiel. Alles geheel naar wens, duidelijke en vlotte communicatie. Gewoon zoals het het hoort.

Dank! :+1::+1:

Mooie oceanus overgenomen! Nieuw in de stickers zoals afgesproken

Helemaal top!

Gisteren avond contact met @Flexofiel opgenomen om de zwarte I.N.O.X. over te nemen.
Heden ochtend al een track and trace ontvangen.
Let’s wait :grinning:
Voor herhaling vatbaar.