Flieger Freitag ✈

image

Lekker op leer of staal doen

5 likes

Doe maar ekkes wisselen @Svennos

1 like

:-1:Ik zwijg

Beter op leer inderdaad :blush::heart_eyes:

10 likes

Mooi horloge, mooie band, :cry: combinatie.

1 like

Mmmmmm, duidelijk mannen … :roll_eyes: Staal nooit, “Not my thing”. Nu op een zwarte strap van leer :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Yes Yes … dat is stukken beter

2 likes

Munster

1 like

Pff bij het andere type dezelfde keus. Kunnen ze niet gewoon 42mm doen. Nu krijg je (ik) altijd spijt en/of twijfel :persevere:

Hoe bedoel je? Tussen 40mm en 44mm?

Voor een vrouw is de 40mm ok, maar als man is een 44mm de beste keuze. Heb een andere Ball, profielfoto en die is 43mm, dus die ene extra mm kan ook nog.

Yes, dat bedoel ik. Ik kan prima overweg met een 44mm, maar heb ook een 40mm die echt niet te klein oogt (naar mijn mening dan).

Begrijp ik, ik heb 2 Ball’s 40mm, de ene is ok, de andere oogt klein omdat de cijfers te veel naar binnen staan op de wijzerplaat.

Dit is bij deze navigator ook het geval, dus die 44mm gaat me prima bevallen.

2 likes

Op de valreep…:wink:

8 likes

7 likes

Met lume…want het is al donker

9 likes

Het is vrijdag, laat ik een vraag over Flieger stellen.

Welke zouden jullie doen, de Archimede Pilot 39D of de Stowa Ikarus?

Dus dit:
ua7969-a13_1
1-det_2_1

Of dit:

Bespaar je de moeite om IWC, Laco, Fortis, Alpina, Damasko, Sinn of andere suggesties te noemen. Ik ben specifiek op deze twee modellen aan het azen. :slight_smile: Want ja, we weten hoe dat gaat hier. :slight_smile:

1 like

Stowa. En het liefst zonder merk op de wijzerplaat als die bestaat tenminste.

2 likes

Van deze 2 de Archimede omdat ik vind dat een flieger een zwarte wijzerplaat moet hebben. Puur op merk spreekt Stowa en dan de handwinder flieger klassik me meer aan, deze ikarus zegt me niet zoveel :blush:

1 like

Als ik moet kiezen tussen beiden dan de Archimede omdat de grijze wijzerplaat van de Stowa nogal saai overkomt. Maar beauty lies in the eyes of the beholder…

1 like

De non-logo, no-date versies zijn er inderdaad ook, maar ikzelf neig naar deze twee.

Kun je nog beargumenteren waarom de Stowa?

Het gaat om 39 vs 40 mm, 9.9 en 10.2 mm dikte, allebei een ETA, allebei met 50m WR en lederen band. Als iemand iets kan zeggen over het Stowa glas zou dat mooi zijn. Is het goed ontspiegeld?

Trouwens, @rjans en @illewoare, ik neig ook naar Archimede. Al heb ik al een Archimede horloge. :slight_smile:

1 like