Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

Haha…… we hebben het er al een paar keer over gehad of dat horloge wat voor jou is…… ik hè laatst nog wat zijaanzicht foto’s voor je gepost. jij kan lang twijfelen zeg :wink:. Ik doe dit niet vaak maar als je die van mij een keer om je pols wilt slingeren om te kijken of het wat is dan kunnen we dat vast wel een keer regelen.

Edit: ik zie op je profiel dat je een behoorlijk eind uit de buurt woont……. :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kicken…… die van jou kan ik niet op de website vinden. Zal niet meer te koop zijn. Kun je er nog eens wat foto’s van posten?

2 likes

Dit was de “kickstart” van hen, het eerste model wat ze hebben uitgegeven.

Redelijk "uniek":grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zal morgen bij daglicht nog wat foto’s schieten. Als ik het niet vergeet…
Als je terug leest in dit topic komt hij nog een paar keer voorbij.

1 like

Eens. IWC rules op dit gebied.

Mijn all time favoriet is de IWC Spitfire chronograaf. 41mm. Ik hik alleen enorm aan tegen de prijs. Voor mijn gevoel is die niet evenredig aan hetgeen je krijgt.
Plaatje voor de sfeer.

23 likes

Zondag ga ik ff kijken. Heb een afspraak gemaakt met.

3 likes

Ik meet 49mm

Moet kunnen dus! :sunglasses:

Het is wel een heel erg mooi horloge…

18 likes

Mooi hoor! :+1:
Kan je misschien ook verklappen welke strap dat is? Die ziet er namelijk erg goed uit.

1 like

Thanks

2piece cordura van vario straps. Ziet er mooi uit, maar de kwaliteit is maar zozo. Het leder gedeelte is snel een mm samengedrukt, en de metalen ringetjes die de gaten voor de doorn vormen vervormen ook waardoor je steeds meer moeite hebt op in te gespen.

1 like

Ik dacht er een mooi dunner alternatief in te zien voor mn zuludiver canvas. Maar als jouw ervaring maar zozo is dan skip ik denk ik toch maar. Hoe dan ook hartelijk dank voor je reactie :+1:

1 like

9 likes

Blijft zo’n fijn horloge!

18 likes

Tsja, is het nou een flieger of een duiker…

8 likes

Waarom zou dit een flieger zijn??

De dial is behoorlijk flieger, op de zwarte versie nog iets meer natuurlijk

Ik ben geneigd om naar het type bezel te kijken :wink:

1 like

editor_images_1536760559952-600px-Boeing_314_Clipper-cropped

Of…

Een Ekranoplan

Een beetje dit “dillema”

6 likes

Mijn favoriete pilot is deze. Om het even waar of wanneer, altijd gebruiksklaar :slight_smile:

Fijn weekend straks !

13 likes