Thnx! Ik twijfel wel wat over the custom croco op de navitimer rattrapanteā¦
Dank! Dit is de Stowa Ikarus in de bare-bones specificatie van 680 ballān. Ik heb het uurwerk niet laten pimpen.
Ik heb een Sinn gekocht⦠maar die Damaskosā¦
Ik heb hem in de quarz utvoering 42 mm. Draagt heel fijn. Groet, bb
Mooi horloge maar ik hoor die spitfire liever ā¦bb
Ik snap het. Rolls Royce Merlin toch?
Yep, bijna allemaal. Alleen de laatste varianten (Mk XII, XIVe en 24, en de Mk XV en Mk 47 Seafires) hadden de Griffon.
Een Fortis Flieger die ik begin jaren 80 gekocht heb, het horloge is een tijdje uit beeld geweest, half jaar terug laten reviseren en nu weer zeer OK. Het blijft een mooi tijdloos ontwerp.
Ik dacht meer aan de inwoners van nederland die toen ongetwijfeld liever een spitfire hoorden dan een duits vliegtuig. Blijft het feit dat de motor van een spitfire wel een heel mooi geluid heeft. 12 cilinders, 27 liter cilinderinhoud, mechanische compressor. Daar blijft mijn 3 cilinder suzuki motor nergensā¦
Bb
Oew, dat geluid inderdaad⦠je kan in Engeland in een vliegen (tweezits uiteraard), dat staat op een andere wishlist
Een kennis van mijn vader kocht ooit eens vlak na wo 2 een afgedankte mtb (motor torpedo boat) voorzien van 3 van deze rolls royce motoren. De man ging hiermee van liverpool naar dover varen. Op open zee kon hij de verleiding niet weerstaan om eens goed gas te geven. Dit kan ik mij helemaal voorstellen, lijkt mij geweldig om zoveel pkās eens los te laten. Hierna moest wel 3000 liter superbenzine worden getankt.
Bb