Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

14 likes

10 likes

Ik vind het een leuk ding, vliegtuig achtergrond, centrale chrono. Lug-to-lug is 52 geloof ik? Dat is voor mij net iets te groot ben ik bang, anders had ik er misschien ook wel een gehad.
Ik wist trouwens niet dat de mechanische versie het niet gehaald heeft :frowning:

52mm L2L , en hij draagt iets kleiner dan bijvoorbeeld de iwc portugieser. Pols 18cm , en super afleesbaar. De mechanische versie met flyback Dubois-Depraz module werd € 2700,- net effe teveel voor de meeste liefhebbers van het werk van Paolo Fanton.

12 likes

Hmmmm, die heb ik en kan ik net hebben… pols 17.5.
Je bent geen/een te goede invloed :joy: nu moet ik deze eigenlijk ook een keer proberen om te slingeren :smile:

Mechanisch centrale chrono was wel gaaf geweest :drooling_face:

En hij kan ook nog een split tijd laten zien, waarna hij vervolgens weer verder gaat naar de doorlopende chrono tijd :hugs: , it`s a miracle ! en 100 mtr waterdicht !

:imp::imp::imp: zal ik hem in het blauwe zetten ?

Da’s gemeen!! :roll_eyes: :rofl:

( Woon je ergens in de buurt van Rotterdam-Den Haag toevallig? :joy: )

Gelukkig/helaas niet… Utrecht

4 likes

Aangezien mijn vader, moeder en zusje daar wonen kom ik daar ook wel eens :grimacing:

3 likes

oh dear… :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: laat het maar weten als je in de buurt bent !

Eindelijk mag ik ook hier posten🖐

21 likes

Fur Friendly Flieger Friday

10 likes

Deze Flieger is vandaag gaan duiken in zwembad en zelfs een beetje in zee geweest. Zoveel actie hebben mijn duikers nooit gehad :grin:

13 likes

3 likes

Gaaf is ie he! :ok_hand:

U heeft keurig werk afgeleverd Jos :sunglasses:

Het mooie topic van @GiveMeYourDough zekers meegeteld

2 likes

Komt ie dan he :wink:

Prima horloge dat erg fijn in de collectie past nu. Leuk om te vertellen dat het ooit een project is geweest en dus one of a kind

18 likes

14 likes

16 likes