Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

Ik wil hem wel! :smile: Ook al heb ik normaliter niets met IWC; de Big Pilot vind ik écht schitterend. :smiling_face_with_three_hearts:

Hartstikke leuk, maar het is Dinsdag en het topic heet Flieger friday.

2 likes

We kunnen het veranderen naar “laat je flieger zien”?

1 like

Hier ook nog een :wink::wink:

16 likes

Zou kunnen maar zonder daar de goedkeuring van de TS voor te hebben is niet bepaald netjes.

Ik zal er vanaf blijven. :wink:

Ik zal hem vrijdag speciaal voor jou nog een keer posten.

1 like

En wat voor een !

1 like

Als je op Dinsdag al niet kan onthouden wat voor een dag het is dan heb ik daar niet veel vertrouwen in. Maar wie weet ik wacht het wel af.

Haha wat een clown ben je toch. Dat komt wel goed!

Freitag flieeeeeger uhren bitte!

19 likes

Jaah het is weer vrijdag!

13 likes

20 likes

Deze moet eigenlijk maar eens uit de project bak komen

12 likes

Yes, vrijdag en eindelijk weer een flieger in de collectie. Niet om de pols maar dat komt vanmiddag nog wel.

20 likes

10 likes

8 likes

That is a freaking good looking watch my friend :sunglasses: :+1:

1 like

Die Mark XVI blijft een van de mooiste fliegeruhren ooit gemaakt!

3 likes

Ik deel die mening ook. Alleen is hij niet heel erg verschillend tegenover bv een Stowa of zelfs sommige Laco modellen. Die Duitse fliegers lijken uiteindelijk best wel veel op elkaar…

Waar ik mijn vinger niet helemaal op kan leggen is waarom ik de IWC vaak net iets leuker vind. Hij heeft net dat beetje extra (los van het uurwerk, merk historie etc , gaat even alleen om de looks). Of komt dat onbewust ook door de prijs vraag ik me wel af :wink:

edit: Heb even een shitload aan afbeeldingen van alle modellen gekeken. De dial van de IWC is gewoon veel strakker, nummers zijn net iets scherper waardoor ook beter afleesbaar. Ja we hebben een winaar.

3 likes