Middag wissel! Nu iets wat wel serieus op een flieger lijkt
Mooi, deze heb ik ook al eens overwogen. Twijfel alleen of ik de nummers in de kleur groen mooi vind ipv wit.
Welk type en diameter (42 of 39 mm) heb je om jouw pols?
Dank! Dit is de 39mm Augsburg, perfect formaat voor mijn vrij smalle pols.
Ik moet bekennen, toen ik hem net binnen kreeg was m’n eerste reactie ook, ‘oh nee dat is veel te groen’. ‘Iedereen gaat denken dat ik een glow in the dark horloge heb gekocht’ . Maar het is apart, het groene heeft echt iets harmonieus met de bruine band, ze hebben dat toch goed ingeschat bij Laco. Het past vaak ook goed bij de rest van m’n kleding. Als ik nu naar de Dekla met BWG9 kijk (ook overwogen), dan oogt het contrast dat je met witte cijfers krijgt weer te groot met de zwarte achtergrond. Het doet dan wat steriel aan.
Snel nu het nog kan! Deze vriend lijkt het nest te verlaten.
Hoe vinden jullie deze band trouwens staan?
Goodby my friend.
You have been the one…
Nope, deze hoort op staal.
Staat zeker leuk maar een Flieger op staal is niet mijn ding.
Hele mooie combi zo met deze band. De day-date functie vind ik echter niet nodig op deze dial. Verder top!
Kijk eens aan ik dacht 42 mm. Dekla is ook fraai en keuze uit reuze. Met de Laco heb je een rijke historie om je pols, één van de vijf oorspronkelijke producenten van de WO2 uren. Wellicht al wel bekend.
Maar het Laco van nu heeft weinig te maken met het merk van vroeger, het is niet bepaald een ononderbroken geschiedenis.
Zelf vandaag deze titanium Citizen pilot.
Tof ding. Mooie diep blauwe dial.
Is die band origineel Fortis of heb je die ergens anders vandaan?
Dankjewel! Het blauwe wat je ziet is de coating. De dial is diep zwart. De band is origineel, zwart cordura,
Sluit mooi aan die band.
Gaaf die blauwe coating al denk ik dat je er weinig van ziet?
Een diep blauwe dial was ook wel tof geweest
Het is de speciale AR coating. In zonlicht lijkt het net of er geen “glas” in de kast zit. Als je klein beetje draait zie je de blauwe “glare”.
De band is aan de binnenkant voorzien van leer, draagt heel fijn en licht,
Mooi hoor. Altijd goed een mooie Fortis