Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

Vind hem ook schitterend :ok_hand:t2:

1 like

Schitterende Bell & Ross. Tot vandaag was ik helemaal wild van de vierkante modellen, maar deze is echt een topper.

1 like

Dank u heren! Het is echt een leuk ding. Behoorlijk druk op de plaat, maar ik heb al genoeg rustige horloges. De plaat is gelakt en heeft een soort porseleinen effect. Horloge is gelimiteerd tot 999 stuks en gemaakt ter ere van het door hun ontworpen ‘Racing Bird’ vliegtuig.

afbeelding

1 like

Hoe is de kwaliteit van de bracelet en gesp? Fijnafstelling ook?

1 like

20 likes

Ik doe even erg lui:

Daar wil ik wel aan toevoegen dat ie prima zit als je t warm hebt maar er zijn momenten dat ik m liever niet om heb. Ik draag deze altijd op een bandje van cloverstraps, ndc of random nato.

Kwaliteit is het wel overigens, dat valt niet te twisten. Het is gewoon een mooie kwalitatieve band die niet zo lekker zit :sweat_smile:

1 like

Mooi zeg!

1 like

Thanks!

Mooi hoor! Kleurt dat brons inderdaad donkerder in de loop van de tijd?

Dit is de gewone Le Petit Prince hoor. Door de schaduw misschien effect van brons gekregen :slight_smile:

1 like

Kwam de remake van de Airain Type 20 tegen op het net. Sjonge, mooi apparaat! En dat voor een prijs die nog te behappen valt, tussen 2500 en 2600 Euronen. Effe sparen voor deze puike vlieger. :heart_eyes:

11 likes

Nieuwe Strap.

13 likes

6 likes

Wat is het formaat? Erg leuk!

1 like

Mijn favoriete flieger (van de 5 die ik er heb), de NA van vorige week :slight_smile:

21 likes

Mooi hoor!
Met bijpassend jack. Nu nog een Spitfire… :small_airplane:

1 like


En daar is hij al…

21 likes

Heb ook een Spitfire IWC 3717 Fliegerchrono hoor…en een IWC UTC…

1 like

En een sjaal met stafkaartopdruk. Is die ergens te krijgen? (PB’tje)

:airplane:

23 likes