Flieger Friday : the best Fliegers 🛩 (Deel 1)

Haha, ik moest even kijken. Ik heb lang niet zo’n klassieke hoogtemeter gelezen maar gelukkig kan ik het nog :joy:

Ennuh, onder water? :thinking: onder zeeniveau (AMS/RTM zijn dat ook, weliswaar een klein beetje) of echt onder water?

1 like

Jazeker! Ik ben nu een rondvlucht over de Aleoeten aan het maken met een Pilatus PC12/47 en ik kwam er een tegen: Analaska (ICAO: PADU) :grimacing:

1 like

Fladder fladder, … deze flieger is een echter hoogvlieger! :beers:

11 likes

Hele mooie omgeving om van boven te zien daar; vaak het plezier gehad. Zou er graag echt een keer met een PC12 of een cub op floats rondknorren. Maar niet in de winter :wink:

Floats helpen ook wel als het veld onder water ligt :joy:

1 like

op dit horloge gebeurt tenminste iets …

1 like

Heel mooi, wel te groot voor mijn pols.

Dat kun wel zeggen, ontzettend veel functies en mogelijkheden. Ik heb er tegenwoordig alleen wel een leesbril bij nodig … :eyeglasses: :wink:

1 like

:airplane:

17 likes

8 likes

leesbril is goedkoper dan een steeds groter horloge …

1 like

Hoe bevalt de dikte van de 356 ?

Ik vind m zo mooi

@EVH Ja ik vind hem fijn dragen, al moet ik wel zeggen dat ik ook 2x een Aquis heb en dat zijn ook geen dunne kasten. Hij draagt wel lekker licht, gewoon een x passen dan weet je het snel genoeg. Risico is wel als je hem dan goed vindt zitten ben je verkocht :sweat_smile:

1 like

Passen?
Kan niet in een winkel, Sinn ligt niet in Nederland in de winkel helaas

Er zijn er meerdere hier op het forum; als je echt wil is er vast wel iemand in de buurt (soort van)?

1 like

Mmmm oké

Dat ook inderdaad en Vaessen Juweliers Diamantairs & Horlogerie in Heerlen hebben Sinn horloges liggen. Althans vd zomer nog wel

1 like

Oké

Van Sinn zelf kreeg ik onlangs bericht dat er in Nederland bij géén dealer Sinn horloges liggen om te passen

Beetje smokkelen moet kunnen, tijd vliegt voorbij :wink:

13 likes

8 likes

Eh, het is Zaterdag…

2 likes