Flipperkast

band verkocht aan @Flipperkast, snelle deal, vlotte communicatie en supersnelle betaling.
kortom aanrader! :+1: Robert bedankt!

1 like

Ik heb afgelopen week een supersnelle en onverwachte maar doch leuke ruildeal gedaan met @Flipperkast, horloge was zoals omschreven en een leuke ontmoeting gehad op de parkeerplaats (helaas zonder een drankje)…

Eerlijke open deal en tevreden naar huis, wat mij betreft een aanrader en dus bedankt en tot een volgende :muscle:t2:

1 like

Leuke deal gemaakt met Robert! Snelle communicatie en leuk gesprek gehad. Robert is een topper! :ok_hand:

1 like

Gister een erg mooie 16610 van @Flipperkast overgenomen. De deal was snel gesloten waardoor de rest ook vlot liep en ik het horloge snel op kon halen. Natuurlijk is het horloge zoals omschreven en in perfecte staat.

Kortom voor de 2e keer een top ervaring gehad met Robert. Wie weet tot de volgende keer! :smiley: :+1:

1 like

Weer een leuk contact, lekkere koffie, goed gesprek en een mooie Breitling rijker na een bezoek aan Robert @Flipperkast. Een hartelijke aanbeveling is dan ook zonder meer op zijn plaats

1 like

Vandaag een wat lastige kwestie uiteindelijk goed kunnen oplossen met Robert waarbij duidelijk werd dat ook hij “z’n rug recht houdt” als dat wenselijk / nodig blijkt. Geheel in HF gedachte dus gelukkig!

Ook de afhandeling werd direct in orde gemaakt zodat ik met een goed gevoel op eigen initiatief deze review schrijf!

Wellicht tot een volgende keer @Flipperkast

1 like

Ik was op zoek naar een mooie MN strap voor onze vakantei en @Flipperkast meldde zich al snel. Omdat we niet op korte termijn tot een overdracht konden komen kwam Robert met super voorstel: de banden werden snel toegestuurd en mochten ze niet bevallen dan retour; bevielen ze wel dan graag betaling. Helemaal top dit vertrouwen en daarmee een absolute aanrader!

3 likes

86 knakkers bevestigen het al. No -nonsense vlotte deal. Aanrader!

2 likes

Nummer 87 voegt zich in het rijtje.
Zojuist een Zenith Sporto ontvangen, bomb-proof verpakt… :+1:
Vriendelijk, recht door zee, reageert snel. Hier wil je zaken mee doen.
Dank @Flipperkast !

1 like

Vandaag een mooie Breitling in ontvangst mogen nemen van @Flipperkast. Ging allemaal heel snel, maar zeer prettig, zeer gezellig en zekers de moeite waard om hier mee zaken mee te doen.

Super

1 like

Afgelopen week een fijne eerste verkoop ervaring gehad via het forum mede door Robert. Vriendelijk, open communicatie en zeker niet te beroerd om mee te denken met een beginnende liefhebber. Dank je wel @Flipperkast en veel plezier met je nieuwste aanwinst…

3 likes

Vandaag voor de tweede keer een erg leuke deal gesloten met Robert. Heel open communicatie, veel info vooraf, stelde voor om tot in de helft te rijden, kortom heel erg leuk contact.
Bedankt Robert, ik ben er superblij mee :+1:

1 like

Ik was opzoek naar een aanvulling op breitling gebied na lang twijfelen de knoop door gehakt en de chronomat van @Flipperkast overgenomen. Heel blij mee mooie deal en Robert is super gastvrij​:+1::+1:

2 likes

Ook hier een prima ervaring met Robert! Prima deal en afhandeling!

5 uit 5 schoenen!
:mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe: :mans_shoe:

2 likes

@Flipperkast wat een topper eerste omega is een feit!! Bedankt voor weer een eerlijke en goede deal.

1 like

Eerste horloge gekocht via het forum van @Flipperkast
Mooie Breitling Chronomat, in top staat voor een 20-jaar oud horloge.

Mooie prijs en snelle communicatie, thanks!

1 like

Leuke deal met Robert gehad.
Lekkere snelle afhandeling en gezellig om een uurtje bij te praten over horloges onder het genot van een bak koffie.

De lijst hierboven met goede ervaringen met Robert is bijna 100 berichten, dat zegt genoeg over zaken doen met Robert: aanrader!

1 like

Horloge gekocht van Robert. Alles precies als beschreven! Snel afgehandeld en Fijn, leuk en openhartig contact.
Het was me een genoegen en tot de volgende keer @Flipperkast👌🏼

1 like

Niet voor de eerste en waarschijnlijk ook niet voor de laatste keer een deal gesloten met @Flipperkast a.k.a. Robert. Ik heb mijn Sub aan hem verkocht en het was weer bijzonder goed zaken doen. Betrouwbaar, goede communicatie en ook nog een toffe vent. Geniet van je aanwinst kerel :+1:

3 likes

Horloge overgenomen van Robert @Flipperkast

Eerlijk & betrouwbaar. Een echte liefhebber en een toffe gast :+1:

Tot de volgende keer kerel.

Ennuh

Veel plezier met de Sub van @cash :ok_hand:

1 like