Flo

Zojuist mijn Speedmaster aan @Floorloge verkocht. Zeer prettige en sympathieke koper, uitstekende communicatie en waarmee het leuk kletsen is over van alles en horloges.

3 likes

Bedankt Cal219, was gezellig!
Heb er een meter schakels tussenuitgehaald, erg mee in mijn nopjes!

1 like

@Jur heeft me geholpen en mijn account dat aan mijn prive-mail gekoppeld is gedeblokkeerd.
Helaas kan deze account niet aan dat adres worden gekoppeld, dus ik ga verder als @Flo

Zojuist een koop van @Flo gedaan! Ik zie dat er goede ervaringen met hem zijn, deze kan ik tot nu toe beamen! Vanmorgen langs geweest voor een bakkie koffie en om te kijken naar de Speedmaster Reduced 3510. Vanmiddag zonder gelijk terug gegaan omdat het niet heel lang duurde om de knoop door te hakken.

Als nieuwste aanwinst (en om mezelf eens voor te stellen) komt er snel een nieuwe post, maar bij dezen alvast een bedankje voor de goede en vooral snelle service!

2 likes

Dealtje gemaakt met @Flo

Verliep top… ook al was het even met geduld verbonden, uiteindelijk alle blij :slight_smile:

1 like

Leuke deal gesloten met @Flo
Snelle communicatie en betaling en nog een berichtje toen het horloge was aangekomen. Begin tot eind een leuke deal, dus van harte aanbevolen! :+1:

1 like

Snelle en zeer plezierige deal met @Flo gedaan. Leuk om enthousiaste liefhebbers te ontmoeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Vandaag prettige deal gedaan met @Flo voor de verkoop mijn Longines Legend Diver. Duidelijke communicatie en afspraken. En nog een leuk gesprek bij de f2f overdracht ook :+1: Thx Floor!

1 like