Floris

Vandaag een klokje overgenomen van Floris. Echt een liefhebber :wink:

Horloge was precies zoals beschreven en het contact verliep erg soepel.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt Floris

1 like

Bedankt voor het positieve commentaar, heel veel draagplezier en geniet er van Peter!

Net een mooie Oris opgehaald bij @floris.

Bedankt voor de koffie en koek. Was leuk om zaken met je te doen. :thumbsup:

1 like

Die Floris is een aanrader !!

Zaken gedaan met Floris. Perfect resultaat. Zeer aangenaam contact, Ć©n snel ook.

Thx Floris

2 likes

Mijn lovende woorden hierboven zijn bedoeld voor een andere Floris. De Floris155.

Sorry :blush:

1 like

Gisteren mijn 1e Meistersinger via Floris verkregen. Goede deal, leuk gekletst alles volgens afspraak. Zeker een aanrader :+1:

Groet Esmond

1 like

Vorige week heb Ik naar grote tevredenheid een Squale 1521 van Floris overgenomen.

De omschrijving van het horloge in de advertentie was correct, de communicatie verliep vlot en prettig. Omdat ik niet in de gelegenheid was om het horloge op te halen heeft Floris het na overleg goed verpakt en via PostNL ā€˜verzekerd verstuurdā€™. Via ā€˜track&traceā€™ te volgen en binnen 24 uur aangekomen.

Erg blij met de Squale en een goede ervaring rijker; met Floris is het goed ā€˜dealenā€™!

Hartelijke groeten,

Mick

1 like

Zonet een SKX009 verkocht aan Floris, duidelijke communicatie, aardige man! Goed om zaken mee te doen. Top!

1 like

Prachtige Citizen Bullhead overgenomen van @floris Kwam bombproof verpakt in huis en horloge zoals beschrevenšŸ–’ā˜ŗ

Zeker voor herhaling vatbaaršŸ–’šŸ˜Š

Bedankt! @floris

1 like

Oranje monster op de kop getikt van @floris na aangenaam onderhandelen. Super verpakt en zoals beschreven. Content.

1 like

Citizen duikfles overgenomen van @floris. Leuk ding, goede en snelle communicatie. Aanrader.

1 like

Tijdje terug een horloge aan Floris verkocht. Prima transactie. Goede communicatie en no nonsense.

Aardige gast!

1 like

Deze week een heel prettige deal mogen maken met bekend en gerespecteerd forumlid Floris @floris en zoals verwacht was dat natuurlijk helemaal top in orde! :ok_hand:

Vriendelijke en heldere communicatie, snel in reageren en ook stipt volgens afspraak in de betaling. Dit is zoals we het allemaal graag willen hier. Deze man is een echte liefhebber en een absolute aanrader om zaken mee te doen!

Dank Floris voor de fijne deal en heel veel plezier met de Connie gewenst! :blush: En graag tot de volgende keer en dan hopelijk in betere omstandigheden live! :+1:

1 like