Floydian67

Een horloge verkocht aan Peter. Fijne communicatie en snel een deal kunnen sluiten. Nogmaals dank voor het vertrouwen en veel plezier met de mooie vakantie knaller!

2 likes

Van de week een horloge verkocht aan @Floydian67. Leuk contact en prima deal.
Aanrader dus.

2 likes

@Floydian67 heeft deze week een horloge van me overgenomen. Leuke deal kunnen maken en alles verliep Top! Bedankt nog voor de euro :smile:! Dikke aanrader!

2 likes

Ik heb afgelopen week een horlogerol aan @Floydian67 verkocht. De communicatie was aangenaam en de betaling ging vlot! Aanrader! :+1:

1 like

Horloge aan Peter verkocht. Niet de eerste deal die we hebben gesloten en hopelijk ook niet de laatste. Leuk om even bij te praten en een bakkie te doen!

Aanrader!

2 likes

Roogs horlogerol verkocht aan @Floydian67. Nog geen uur na de plaatsing van de advertentie een reactie, prettig contact en heel vlot een prima deal kunnen sluiten. Aanrader!

2 likes

Mooie Citizen Promaster gekocht van @Floydian67
Was inderdaad een snelle deal (ik geloof 6 minuten na plaatsen) Set is helemaal compleet en exact in de staat zoals beschreven + keurig en veilig verpakt verzonden per post. Aanrader!

1 like

Een prachtige Ball overgenomen van @Floydian67. Helemaal verwend met lekkere koffie en andere versnapering. Ik ben blij, tot ziens!

1 like

2 NATO bandjes overgenomen van @Floydian67 en precies zoals omschreven gewoonweg nieuw. Goed contact en snelle regeling.

Zou zeker weer van hem kopen of aan hem verkopen👌

1 like

Bandje overgenomen van @Floydian67
Alles perfect in orde :+1::+1:

1 like

Prettig zaken gedaan met @Floydian67
Reageert ook lekker snel op berichtjes. Gewoon helemaal goed :+1: :slight_smile:

1 like

Peter, de man met 2 review topics. Omdat ie zo goed pakketjes kan bouwen waarschijnlijk!

Fraaie watchroll gekocht van @floydian67.
Snel en bombproof verzonden, aanrader om met een gerust hart wat van te kopen.

2 likes

Een klassieker in een nieuwe jasje gekocht van @Floydian67. Prachtig!

Peter bedankt voor alles!

Verkoper krijgt 5 sterren :star2: :star2: :star2: :star2: :star2:

Triple AAA

1 like

Citizen gekocht van Peter , precies als omschreven lekkere vlotte communicatie en prima verpakt.
Perfect dus bedankt
Groet Martijn

2 likes

Een mooie Steinhart Ocean One Vintage GMT voergenomen van Peter. Snelle communicatie en snelle verzending. Superkerel, zeker een aanrader!

2 likes

Bulova Precisionist verkocht aan @Floydian67. Overname afspraak nagekomen. Communicatie vlot en helder. Betaling turbo snel.
Prettig om zaken mee te doen.

2 likes