Fookus

Veel plezier er mee!

Bedankt marcel voor de mooie tuna! Fijn zaken doen! Gr Rene

1 like

Het is goed zaken doen met Marcel :thumbsup:. Lekker duidelijk, snel en zeer vriendelijk !

1 like

@Fookus reageerde op een gezoch ad van mijn en een dag later had ik het door mij gezochte bandje voor een mooie prijs in huis :smiley:

1 like

Graag gedaan allemaal!!

Leuk zakendoen, snel afgehandeld en mijn goed hoe goed verpakt. Ik bestel veel op het web, maar heb nog nooit iets ontvangen dat zo goed ingepakt zat als dit horloge! Bedankt voor de steinhart @Fookus. Zeker een aanrader.

1 like

Veel plezier ermee!!!

1 like

Topper! Zeer zeer aan te bevelen.

Afgelopen zaterdag vroeg ik hier op het forum of iemand een Seiko Marinemaster MM300 ā€˜in realā€™ wist te liggen bij een juwelier. @Fookus reageerde direct en afgelopen zaterdag lekker samen koffie geleut, in bijzijn van zijn echtgenote die helemaal achter deze leuke hobby van manlief staat. Super aardige mensen! En verstand van horloges ook.

Tja, en dan heb je die MM300 in je hand om eens te bekijkenā€¦dan ben je dus verkochtā€¦ en kort daarna heb je een gat in je hand lol! Nee hoor, dat viel reuze mee want @Fookus bleek bijzonder reĆ«el. Vandaag is de klok persoonlijk door hem afgeleverd bij mij thuis. Waar vind je die service!? Kortom, thumbs up voor dit forumlid!

1 like

veel plezier met deze topper!

1 like

@Fookus, erg bedankt voor je ruil voorstel. En de deal die daar uit volgde.
Vol vertrouwen zijn horloge opgestuurd. En ik de mijne een dag later. Heerlijk hoe dat hier kan op HF.

Aanrader, zeer goede deal partner!

@Fookus heeft mijn Citizen overgenomen, vlotte communicatie, vlotte transactie, top!

Zag een post van @Fookus in steinhart only. 5 minuten later was de onderhandeling begonnen en op het einde van de dag was de deal beklonken!

Vlotte communicatie, horloge was in beschreven staat. Again, leuke steinhart van fookus overgenomen.

Aan te raden!

1 like

Veel plezier ermee Ben!

1 like

Uitstekende ervaring met Marcel. Mooie Citizen CC3005-51E overgenomen. Duidelijke en snelle communicatie over en weer en het horloge was meteen verstuurd. Dank en wellicht tot een volgende keer.

Heb een Hamilton aan Marcel verkocht en net als mijn eerdere (koop)ervaringen was het ook deze keer weer prima handelen! :+1:

:+1: :+1: :+1:
G Shock over genomen van Marcel
Leuke deal kunnen maken
Erg vlot verzonden
Bedankt @Fookus !
:+1: :+1: :+1:

1 like

Graag gedaan!

1 like

Zeer fijne verkoop aan @Fookus, sympathiek en betrouwbaar!!!
Een echte HF-deal weer, en daar word ik blij van :wink::smiley::smiley::smiley:!!

1 like

Oris Diver Date GMT overgenomen van @Fookus, zeer snelle afhandeling, persoonlijk door Marcel afgeleverd bij mijn werk. Nog heel even over hoe kan het anders horloges gehad. Top deal en goede verkoper. :ok_hand:

1 like

GW-B5600BC-1BER overgenomen van @Fookus directe communicatie horloge snel en goed verpakt verzonden. Staat van horloge zoals geadverteerdā€¦

1 like