Formule 1 gerelateerde horloges wie heeft er 1

Valt me op dat F1 geretateerde horloges vaak een goede finish hebben

1 like

4 likes

cac1112

4 likes

Ik weet niet of ie al een keer gepost is maar ik was 20jr terug helemaal weg van de West Mclaren Mercedes F1 Champions Trilogy Box. In 2004 ook een in mijn handen gehad en overwogen maar koos toen voor aankoop van een enkele Tag Heuer. Afijn hier voorbeeld van zo’n F1 Trilogy Box:

5 likes

Lastig, maar ik denk:

1: Hamilton (zonder twijfel, is gewoon sterker en relaxter dan ooit en altijd erbij om toe te slaan)
2: Max (ik denk eigenlijk wel 3 maar ben fan dus graag optimistisch -> 2)
3. Bottas (krijgt een dip gaandeweg en valt dan weer terug in de 2e viool rol)
4. Vettel (blijft dit jaar nog wel 1e rijder van Ferrari maar hij gaat achteruit ipv vooruit)
5. Leclerc (kan hoger maar door pech + paar verprutste races door eigen fouten (Monaco) en opoffering aan Vettel eindigt ie hier.

Denk dat hij een goede kans maakt
Hoop max. Maar Mercedes is veel te sterk

Juist daarom denk ik Hamilton, een goede Bottas zet Hamilton weer helemaal op scherp, je verliest liever van een Ferrari (of RB) dan van je Teammaat!

1 like

Tja, formule 1 en en horloges.
Veel horlogemerken hebben iets met auto’s of vliegtuigen.
Voor de liefhebbers heb ik nog iets in een laatje liggen met Ferrari uitstraling en een ETA 2892 uurwerk.

3 likes

De Formule 1 volg ik al jaren, nooit een horloge gehad die er aan is gerelateerd.

Toevallig heb ik wel recent dit Giorgio Piola horloge gewonnen en komt nu mijn kant uit :slight_smile:

1 like

En daar gaan we weer

1 like

Kijk nu F1 en denk weer dat het Rolex reclamebudget een aardige invloed zal hebben op de Rolexprijs.

Dat zeker. Betalen wij rolex bezitters mooi aan mee

1 like

Ik denk na vandaag dat jij er wel eens heel dicht bij gaat zitten

1 like

Hamilton…
zonder Lewis.

3 likes

Ik.denk het ook. En ik gun het bottas zeker

1 like


Gaat ie weer
Volgens mij zijn er wel velgen horloges toch ?

Ben benieuwd
Maar heb er een hard Hooft in

Gaan we weer
Zijn er nog mooie race horloges

1 like

Present!

4 likes