Fortis “Der Flieger” NIEUW !

GMT, ben benieuwd hoe groot, ik denk 42mm omdat die er nog niet is in de serie.

1 like

De GMT… ben benieuwd…

1 like

Mooie collectie.

1 like

De Fortis F-43 triple gmt. De enige triple gmt in titanium!
70 hour power reserve Manifacture calibre

afbeelding

5 likes

Geinig zit gewoon een tudor caliber in

1 like

Basis is Kenissi inderdaad.

1 like

Dat is de leverancier,?

Inderdaad!

2 likes

5 likes

Wel super dat 't uurwerk bij meerdere merken word toegepast, dat geeft de kans op spaire parts meer ruimte

1 like

Schitterend, wel stevig aan de prijs met 4.500 euries maar dat is gewoon calvinistisch gezeur natuurlijk,

2 likes

Leuke nieuwe serie, ziet er fris en fruitig uit.

Verkeerde stap om dat Tudor caliber toe te passen, 4500,- is in mijn ogen een bedrag dat “not done” meer is in de markt waar Fortis in wil opereren. Breng de niet GMT versie met een top 2824 versie en stalen band voor max 1500,- en ze hebben wellicht een “winner”.

2 likes

IWC rekent toch ook 6K voor een Pilot Chronograph en dat is het niveau waar Fortis zich op richt.

1 like

Prima, ik zou het ook niet aan de IWC uitgeven. Toch denk ik dat voor non WIS de naam Fortis niet de uitstraling van IWC heeft en daardoor een veel kleinere markt. Met de komst van kennis komt ook de komst van bezinning, bij mij tenminste, en daardoor ben ik steeds minder gaan uitgeven aan dezelfde kwaliteit. To each his/her own zullen we maar zeggen.

1 like
1 like

Poehee, dat is een lekker plaatje zeg.

1 like

Helemaal met je eens maar zouden de diverse horlogemerken naar ons luisteren ?

Episode 1 over het ontstaan van de nieuwe Flieger:

ik ben het met je eens.

vorige week de flieger 41 om gehad, wat een bak kwaliteit!!! echt een eye opener, nog steeds wel 2400 eurotjes maar daar krijg je een horloge voor terug waar je bij een ander merk 1000 euro minimaal meer voor betaald.

ik zal de volgende keer als ik een mooi horloge ga halen waarschijnlijk deze gaan kopen. ben ook blij met de cosmonauts amadee-20 welke ik vorige week heb gekocht.

2 likes