Fortis only (Deel 1)

12 likes

Beter plaatje!

11 likes

2 likes

Iemand hier interesse in het overnemen van mijn Cosmonauts?

10 likes

Deze aanbieding heb ik ook “internationaal” gedeeld.

3 likes

Ok, ben benieuwd. Thanks

2 likes

18 likes

#fortisthe13th

13 likes

Het was een top aflevering met Arjan @ABCSteed!
Veel geleerd over een merk wat toch wel in een blinde vlek van mijn horlogehobby zat! :ok_hand:t3:

Spotify link

9 likes

Bedankt @Twan! Erg leuk om erover te mogen komen praten! Wellicht later dit jaar nog eens tijd maken voor een “deel 2” :wink:

4 likes

8 likes

Was leuk en leerzaam @ABCSteed. Met plezier geluisterd! En die nieuwe stratoliner… :heart_eyes: :pray:

3 likes

Vandaag mijn Fortis mogen ontvangen, helaas zonder screws die volgen hopelijk morgen inclusief Fortis strap.
Ik heb ook geconstateerd dat de rotor niet helemaal vast ligt, tikt tegen het glas aan. Dus morgen ook even naar de horlogemaker, hopelijk is het een quick fix.
Betere foto’s zullen volgen.

6 likes

Zo eindelijk kan ik hier ook komen spammen.
Vanochtend bij de horlogemaker geweest, de krassen op de kast zijn eruit gepolijst en de rotor is weer vastgezet. Horlogeband en screws zijn zojuist afgeleverd en klaar is deze B42. Erg gaaf ding!!

Voorheen:

22 likes

Prachtige toolwatch! :star_struck:

2 likes

Top! Gefeliciteerd, veel draagplezier!

2 likes

Dankjewel!

1 like

Back on rubber! 🩶

Topapparaat! Alleen zou ook wel de blauwe willen proberen… :smirk:. @ABCSteed heb je er ene te ruilen? :smiley:

17 likes

Mooie Fortisfriday mensen!

6 likes

Ik heb mijn fortis official cosmonauts weer eens opgewonden. Ik heb hem al lang, maar draag hem weinig. Het is toch een mooie combinatie van functie, vormgeving en formaat.

16 likes