Goed bedacht toch haha
Fortis, the world’s first manufacturer of automatic wristwatches…
SPACE WATCH NEWS:
“Have you ever been to space?
This watch has.……”
Release datum 13 augustus, 13h:00….
Ik heb dezelfde band besteld, maar krijg deze met geen mogelijkheid gemonteerd. Dus heb er een andere op gezet. Dat lukte wel, wel zonde van een mooie Fortis band.
Heb je het al geprobeerd met een dunne pen zodat je de bandpen kan sturen via de andere zijde? Een juwelier kan anders ook je hiermee helpen.
Dat heb ik inderdaad al geprobeerd, een juwelier heeft het ook geprobeerd maar ook hij kreeg het niet voor elkaar. Kortom crisis, ik heb het erbij gelaten en er een andere band opgezet.
Ja klopt, ik ben er minimaal 30 min mee bezig geweest om het bandje gemonteerd te krijgen. Uiteindelijk is het me gelukt door middel van een dunne naald te gebruiken om de bandpen te begeleiden.
Het kost even wat moeite en tijd maar dan heb je wel wat succes mocht je het nog een keer willen proberen.
Wat een gaaf verhaal en wat een prestatie!!
Even de tijd genomen om te kijken! Hele mooie beelden en goed geluid. (koptelefoon of in-ears voor de sfeer )
Maakt het merk weer een stukje mooier!!
Vandaag een nieuwe release toch?
Klopt, zie foto boven je post.
Ik wist dat hij me bekend voor kwam, maar had niet goed gelezen… Je had in december al eens foto geplaatst
Erg gaaf voor de ruimte fanaat! @Subonno Niets voor jou?
Als de prijs er niet bij staat voorspeld het weinig goeds
- een horloge wat werkelijk spacetested is.
- oplage van slechts 13 stuks
Voor ongeveer de prijs van een hommage van een horloge wat ooit op de maan is geweest, valt reuze mee