Fortis only (Deel 1)

3 likes

7 likes

Fortis King Lear, nieuwe aanwinst :grin: Ben benieuwd of er nog iemand is die deze in zijn collectie heeft aangezien ik er niet veel over kon vinden.

4 likes

Origineel ontwerp ook. Onmiskenbaar Fortis

4 likes

Nee nog nooit gezien met deze wijzerplaat.

Ja echt he, het oude Fortis stijgt enorm in mijn achting :face_with_raised_eyebrow:

Fortis Friday!

12 likes

6 likes
1 like

DAG 2 Watchtime Düsseldorf

10 likes

10 likes

Goedenavond Fortis Fans,

Ik heb gisteren Watchtime in Düsseldorf bezocht en in de goodiebag van Fortis zat dit jaar een mooie muts. Aangezien deze bij mij in een kast zal verdwijnen vroeg ik me af of misschien één van jullie het leuk zou vinden om deze te hebben. Op de verzendkosten na uiteraard gratis en voor niets.

7 likes

Dat ging sneller dan verwacht :smiley:

De muts is namelijk al vergeven

3 likes

Vanaf 26 minuten de uitreiking van de 1e van de 13 Fortis Stratoliners die met de spacerocket een vlucht hebben gemaakt in onderstaande module

Met daarbij ook een superluminova kogel welke op de vlucht meegegaan is. Die zijn ook te zien in de film welke je vast gezien hebt op YouTube.

5 likes

Was echt vet aan de Fortis tafel, grab and play! Niet dat moeilijke gedoe zoals bij de andere merken

11 likes

:pray:t2: bedankt voor je bezoek! We zijn met alles weer wat anders dan anderen. :wink:

3 likes

Was leuk die Fortis stand. En een leuk gesprek gehad @ABCSteed. Thanks voor de goodies. Muts vindt mn zoon helemaal geweldig (staat een raket op he :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Fortis staat weer op de radar. Deze twee waren de favorieten

10 likes

Die Novonaut zier er erg geslaagd uit!

2 likes

Top! Graag gedaan! Leuk dat er weer veel HF’ers langskwamen!

1 like

12 likes