Fortis only (Deel 1)

Welkom bij de Fortis Family Top aankoop! Gefeliciteerd! En een weetje. WR 20 ATM zonder verschroefde kroon!

1 like

Yesssss!!! Dank voor t bevestigen. God wat is dit cool.

Mijn wenslijstje is nog lang maar wat er verder is is onbetaalbaar.

Girard perregaux laureato, breguet type xx, chopard 1000 miglia, Lange &Sohne, Glasgutte original, piaget, JLC, blancpain.

Rolex wil ik niet, patek, moser, en AP is echt niet te doen.

Ik wil stiekem de sinn 103 ti diapal maar die is 17mm dik. Beetje overdreven voor een 41mm horloge. Deze Fortis is gewoon cool.

2 likes

Gefeliciteerd, Leuk! Mooie kanarie voor de zomer :grin:

1 like

Graag gedaan! Het werkt wel verslavend: “na aankoop van de eerste Fortis volgen er meer” :wink:
Sinn heeft ook mooie modellen.
Betreffende je B-42 De scherpe tanden van de bezel zijn ook nog goed te vinden met handschoenen aan. Dat maakt het een echte toolwatch.

2019 Fortis Lookbook:

6 likes

Ik vind alleen de novonaut in titanium interessant maar heb teveel overlap met andere modellen dan. Dus ik blijf bij Sinn.

Hoe kan ik zien uit welk jaar de mijne komt. Ik kan het handgeschreven coa niet ontcijferen!

2 likes

Supercoole Marine Master B-42 :sunglasses: “de kanarie” :hatched_chick:

Je staat niet alleen in je admiratie; ik heb 'm ook eens overwogen maar dan zou ik 'm dan om de enkel moeten dragen want het is echt een enorm instrument.

Draag 'm in goede gezondheid en met veel plezier :yellow_heart:

1 like

De specs en bijzondere ontwerpdetails van de Novonaut zijn anders dan bij je Sinn, dus kunnen prima naast elkaar in je watchroll :wink:
DM de kaart en serienummer, als je wilt

Hm, het kan echt erger! Oris Prodiver, bijvoorbeeld. Of de Ball Spacemaster. Of de Zenith Stratos? Ik heb een thing voor chrono’s en met name de grotere modellen. Dat deze geen 42, maar 46 millimeter meet over de bezel is een serieuze plus voor mij.

1 like

Op een smallere pols kan het ook. Passen is weten :wink:

Ik zal zo het jenga-spel dat het doosje is (ik heb alles in het doosje kunnen frutten; certificaatje, doekje, schroevendraaier, alles) uit elkaar halen en een fotootje sturen.

de Novonaut is schitterend, echt, maar op bijna 6K is de Sinn die ik al heel lang wil zo’n 2000 euro goedkoper en dat tikt serieus wel aan ben ik bang.

1 like

Zo te zien een F41 titanium :wink:

2 likes

Horloge band is niet origineel.

4 likes

Dat scheelt inderdaad! Maar ja het Eén Novonaut wordt in kleinere oplagen gebouwd en swissmade in plaats van german made :wink:
Heeft de Sinn ook slideclasp, keramische bezel lumicast cijfers en spacetested movement met daarbij 5 jaar garantie?

1 like

Nop, maar heeft de Novo diapal, AR dehumifiying system, of de geschroefde bezel? Ook niet :smiley: Ik weet het, idealiter komen ze beiden in het arsenaal, maar de Sinn heeft voor nét een streepje voor. M’n eerste automatische chrono was de EZM10, en Sinn heeft een warm plekje bij mij. Geen reden. Damasko en Tutima staan bij mij op 2. Ik moet kiezen, en kan helaas maar elke euro eenmaal uitgeven :frowning:

1 like

Haha ja dat is waar elk horloge heeft zijn eigen smaak en eigenaardigheden :wink: En deze hobby blijft geld kosten.

1 like

:sunglasses:

18 likes

Spannend…
Ben benieuwd in welke prijsklasse deze gaat vallen.

IMG_5908.jpeg

2 likes

€4.100,

3 likes

9 likes

Is dit de enige release op 13 april of komt er een update voor alle Fliegers?

4 likes