Fortis only (Deel 1)

Gefeliciteerd Onno, prachtige Amadee :ok_hand:

3 likes

Top keuze Onno! Zwarte gesp kan je ook bij Frank Poser bestellen.

1 like
3 likes

Ha nice, ik zat ook naar die amadee te kijken. Mis hem inmiddels wel een beetje. Enjoy!

3 likes

9 likes

Nog bedankt voor het antwoordt, stelt me weer gerust.
Begreep dat er naast een volledige service, een nieuwe wijzerplaat/rehaut en set wijzers op moeten, intussen al opdracht gegeven en voorruit betaald, we wachten rustig af.

2 likes

12 likes

7 likes

8 likes

#fortisthe13th

11 likes

7 likes

6 likes
1 like

8 likes

20250718-100826

8 likes

4 likes

14 likes

Vandaag de Fortis Hybrid Strap op de deurmat.
Was even spannend welke maat ik moest nemen maar na goed advies van Arjen @ABCSteed zit jij perfect :smiley:

5 likes

Dat ziet er prachtig uit zo! :sunglasses: En op tijd #fortisfriday

1 like

Beste mede horlogeliefhebber.

Ik ben een herintreder. Een aantal jaar geleden had ik hier ook al een account. Dat heb ik laten schrappen.

Maar na een aantal jaar blijft het toch kriebelen.

Destijds was ik ook al op zoek naar een B42 cosmonaut, maar niet serieus genoeg om door te pakken.

De prijzen voor die dingen liggen inmiddels ook al weer even wat anders. Dus het is toch weer even slikken.

Alleen merk ik dat ik nu toch echt wel weer op zoek ben.

Dus vandaar dat ik al een tijdje dit topic a weer lees. En mij nu dan toch ook maar weer heb aangemeld.

Ik heb destijds diverse horlige wegen bewandeld. Oris, panerai, de speedy in de “normale” hesalite variant. Maar ook de x-33 ana-digi. Allemaal zijn ze inmiddels weer weg. Ik heb nog wat casio’s, een paar seiko’s.

Maar goed, een Fortis B42 cosmonaut moet het worden nu.

Afgaande van wat ik tot nu toe voorbij zie komen op chrono en kleinanzeigen zit ik wel te twijfelen of dat ik voor een goedkopere ga met wat gebruikssporen.

Dat is bij vaak ook het probleem dat ik alles zo netjes wilde hiuden dat sommige zaken bijna niet om de pols kwamen. Wat “historie” verhelpt dat probleem. Aan de andere kant, als ik wat zou kunnen scoren wat als nieuw is…

Tot dan geniet ik graag van jullie verhalen, info, en foto’s.

8 likes