Fortis only (Deel 1)

Het blijft een prachtig horloge, heerlijke toolwatch.
:+1::grinning:

3 likes

Prachtig horloge, in mijn ogen één van de mooiste horloges ooit gemaakt, perfect in balans ook en klopt helemaal, nog altijd spijt indertijd niet de complete cosmonout set te hebben gekocht.
Veel plezier ermee.
Groet Leen.

3 likes

Moin LeenS
De Cosmonaut-set met 2 extra riemen en gereedschap in één tas is momenteel in Duitsland verkrijgbaar voor een goedkope 1000, - €:

Kijk hier: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/fortis-official-cosmonauts-chronograph/1856219534-156-7986

vriendelijke groeten
Roland

4 likes

Ahh jij hebt hem gekocht/geruild!
:+1:

1 like

Gaat er weer uit waarschijnlijk. Ik ga opruimen

nee ik niet.

1 like

Ik had op het bericht van Phyl gereplied :grinning:

2 likes
3 likes

25 likes

Heerlijke foto!

3 likes

Goedemorgen ABCSteed,
bent u bij Fortis in Zwitserland vanwege de marktintroductie van de New Marinemaster over 2 weken, wij hebben INFO’S nodig.

Groetjes en blijf gezond
Roland1961

2 likes

Guten Morgen Roland,
Genau ein Kurzurlaub und tatsächlich den neuen Marinemaster live sehen!
Sneak Previews kommen! :wink:

Groeten en blijf gezond.

5 likes

Da sind Wir Allen denn auch recht Neugierig
:grin::+1:

1 like

Roland vertaalt zijn Duits altijd keurig naar Nederlands. Dus heb ik het voor hem ook maar even gedaan.

3 likes

Afgelopen week deze Fortis Flieger opnieuw laten stralen bij Jurgen ter Huurne (https://www.jurgenterhuurne.nl/)

Hij is er mooi van opgeknapt! :hugs:

18 likes

Ziet er goed uit!

2 likes

Post nummer 13 honderd

23 likes

Hahaaa, kende het merk al veel langer natuurlijk, maar pas sinds korte tijd heel erg gefocust op Fortis.
Vooral de Flieger f39.
Wat een mooi ding.

Maar reden dat ik reageer, man man man, wat een genot om al die posts van jou langs te zien komen.
Ben op startbericht van @ABCSteed op 0 begonnen en ik durf er geen weddenschap op af te sluiten ,maar je bent in ieder geval een top 2 fotoposter.

Ik blijf dit voorlopig maar even volgen.
En euhhhh, die Flieger is mooi denk ik, maar er zijn meer mooie, interessante en leuke Fortissen.

Oh ja, niet stoppen dus hè :grin:
:facepunch::grinning::+1:

4 likes

Dankjewel :slight_smile:

Ik heb zelf ook de F-39 in het vizier maar als ik de centen had zou ik elke generatie cosmonauts, de huidige f-39 en de small seconds flieger er ook zeker bij willen hebben. Ik heb er inmiddels wel al 6 in bezit gehad in het merk blijft onder m’n favorieten.

Ik ben door jou ook weer even naar mn eerdere foto’s gaan kijken en dit deed me wel een beetje pijn :rofl:

Het doet me goed dat er toch nog wat verbetering in die foto’s is gekomen.

10 likes

Nou, ik heb geen slechte foto’s kunnen ontdekken hoor !

Zo jammer dat je er maar een tegelijk kan dragen.

nou ja, mijn vrouw en dochter vinden dat, maar als ik een dag alleen ben…:wink:

2 likes