Gefeliciteerd @junior Mooie Novonaut
@Hanz - Dat is een uniek exemplaar met stalen band!
Dat klopt! Ik heb ‘m verder ook alleen op leer gezien (die band heb ik er zelfs nog nieuw bij).
Ik vermoed dat de stalen band er los bij is aangeschaft, je ziet deze nog wel eens op de chrono variant. Vanwege de specifieke kastvorm / endlugs past de band natuurlijk alleen op deze modelserie.
Sowieso is het een vrij zeldzame variant van een al even obscuur model horloge…
Mijn eerste #FortisFriday … en mogelijk ook de laatste. ![]()
Ik vind deze Novonaut echt hélemaal prachtig, in alle opzichten. De kleur is fantastisch, de afwerking dikke prima maar op mijn pols draagt mijn Harrods (Tudor BB) fijner. Ik heb deze mooie blauwe verschijning dan ook nog niet veel gedragen en dat is natuurlijk een beetje jammer! Maar ja, zo gaat dat soms. Voor nu wel weer even omgedaan, voor een fris vrijdagmiddagplaatje. ![]()
… en mooi is 'ie! ![]()
Fijn weekend alvast!
![]()
Oei verkeerd topic
![]()
Ook mooi spul! ![]()
Uiteindelijk wil je toch een Fortis
![]()
![]()
Past mooi op je pols! En ja, het is natuurlijk even wennen maar echt top als je hem 2 weken gewend bent
Vanavond één linkje verplaatst van 6-uur naar 12-uur, ineens ligt 'ie perfect op de pols.
Tot vandaag had ik sterk de neiging om 'm weer weg te doen. Nu wacht ik nog even want als geschreven dit is wel echt een héle toffe Fortis. Vind ik. ![]()
Wij van Fortis, adviseren Fortis
. Het is gewoon een prachtig merk met topkwaliteit producten. We bouwen ook sellita uurwerken af en gaan bij nieuwe modellen uitsluitend Le Joux Perret en Kenissi toepassen