Oei verkeerd topic
![]()
Ook mooi spul! ![]()
Uiteindelijk wil je toch een Fortis
![]()
![]()
Past mooi op je pols! En ja, het is natuurlijk even wennen maar echt top als je hem 2 weken gewend bent
Vanavond één linkje verplaatst van 6-uur naar 12-uur, ineens ligt 'ie perfect op de pols.
Tot vandaag had ik sterk de neiging om 'm weer weg te doen. Nu wacht ik nog even want als geschreven dit is wel echt een héle toffe Fortis. Vind ik. ![]()
Wij van Fortis, adviseren Fortis
. Het is gewoon een prachtig merk met topkwaliteit producten. We bouwen ook sellita uurwerken af en gaan bij nieuwe modellen uitsluitend Le Joux Perret en Kenissi toepassen
Goedemorgen Fortis liefhebbers!
Ook het doorkijkje naar het ‘space resistant’ werk siebzehn maakt mijn blauwe Novonaut tot een feestje. Lekker hoor.
Fijne zondag.
![]()
Sorry @ABCSteed, ik heb het niet erg lang volgehouden … ![]()
De blauwe Novonaut is echt een héél erg fraai horloge, maar ‘niet voor ieders pols’ heb ik gemerkt. Het gewicht en de hoogte/dikte hebben mij genekt. Misschien in de toekomst de Titanium versie ook eens proberen, maar ja … die is er niet in het blauw (wat ik wel héél gaaf vind!) met die frivole oranje wijzertjes. Hmmm. Nou ja, ik ga nu even verder met mijn Tudor Harrods en sinds vandaag ook een Omega Seamaster Pro 300M.
Vwb Fortis, I’ll be back! ![]()
Jammer dat je het zo snel opgeeft
. Je kan bij mij of @Subonno de “titanium Legacy” proberen, die voldoet denk ik wel aan je wensen. De wijzers zijn goldplated bij de titanium variant. De Legacy Edition heeft wel,de oranje accenten
Haha, lekker op mijn gevoel spelen. Doe je goed! ![]()
Ik ga zeker een keer van de gelegenheid gebruik maken om de Ti-uitvoering te bekijken/passen. Nu is het geld op, dus even geduld aub …
Toffe foto! ![]()
Dankjewel! Haha zo kan ik ook zijn. In oktober komt er ook nog een horloge event in Düsseldorf en Wormer. En wellicht nog een GTG