de titanium is echt mega mooi!!
Jammer dat de prijs zo hoog is.
doet fortis inmiddels nog iets speciaals aan de ingekochte uurwerken wat ze uniek maken icm de marketing space tested? of alleen eigen rotor etc,
Twijfel tussen een Sinn diapal en deze, neig nu naar Sinn omdat zij toolwatches maken met echte onderscheidende functies tov marketing, al vind ik de fortis mooier wellicht.
ooit de titanium amadee gehad, beetje spijt van verkoop toen ![]()
Helemaal met je eens! Voorzien van het enige “spacetested” watchmovement wat momenteel verkrijgbaar is. Het bijgevoegde artikel is geschreven na de stratosfeer test. Een jaar later heeft het een raketlancering en spaceflight doorstaan.
Inderdaad niet alleen de rotor is aangepast zie tekst bij de toegevoegde pijl.
Verder heeft de Novonaut natuurlijk bijzondere onderscheidende features waaronder de lumicast cijfers op de wijzerplaat. Extreem veel superluminova verwerkt op deze manier. Wat de afleesbaarheid ongeëvenaard maakt.
En er worden geen push pins gebruikt
Ik zou ze best eens naast elkaar willen zien! ![]()
Deze Novonaut valt compleet anders op de pols dan de Amadee20 die je hebt gehad. Ik zal ze straks als het licht is even naast elkaar houden! ![]()
is goed!!
ik neig naar de titanium novonaut, heeft die een displaycaseback ? of heeft alleen de blauwe dat?
Hoe is de kwaliteit van de band en sluiting van de titanium?
Alleen de Cobalt Blue en First Edition heeft een glass caseback
Alle horloges voorzien van een Block Bracelet hebben een slideclasp en kunnen een trekkracht aan van 40kg. Ook geldend voor de Ti variant
Sorry, ik was naar de Lego bouwstenenwinkel met zoontje! Daarna afgeleid ![]()
Ik vind de kwaliteit zeker heel goed van de nieuwe Novonaut maar dat is wel zoiets als “Wij van wceend adviseren wceend” ![]()
De Novonaut draagt wel fijner dan de oude B42.
Platter profiel en gewicht van +/- 150 gram (op mijn bandlengte afgesteld)
Mooie foto’s van een heerlijk duo Onno ![]()
Dank je!
Ik zit te denken om de hybridstrap te nemen
Misschien wel extra bij de titanium versie, je kan namelijk ook een titanium pin buckle kiezen.
iemand toevallig een foto van de titanium novonaut op zwarte hybrid strap?
Wat is jou polsomtrek en welke maat band heb je mbt de hybrid strap?
Polsomtrek van zo’n 20cm. Dit is de Fortis hybrid band lengte medium. Zoals je hebt gelezen was die net aan voor mij. Large was beter geweest. ![]()
Ah oké goed om te weten, ik heb 17.5 dus dan zou medium goed moeten zijn
Absoluut. ![]()
Helaas geen foto’s van de titanium legacy op een hybrid strap. Wat wel veel verkocht wordt is de strap in combinatie met de Legacy Edition, vandaar dat daar wel meer foto’s van zijn
Pff…zo gaaf. ![]()
![]()
Mooie combinatie! ![]()
Kogel is door de kerk
Het word de Titanium Novonaut met als extra de hybrid strap met titanium pin/buckle!