Fortis only (Deel 2)

Fraai die diepte op de plaat…

11 likes

Heel mooi, ik ben erg benieuwd hoe deze er in het echt uitziet en hoe deze draagt. Hopelijk lukt dat bij Tijd aan de Zaan.
Was in het begin niet zo’n fan van de Marinemaster, maar ik begin het een steeds interessanter model te vinden.

1 like

Bij Tijd aan de Zaan is dit horloge zeker aanwezig samen met o.a.deze uitvoeringen.( Draagt door de korte lugs als een 42mm)

9 likes

Leuk, ben heel benieuwd. Sowieso naar het event en de mensen.

Maaaar qua horloge staat de Novonaut Titanium toch wel sterk bovenaan mijn wensen lijstje op het moment.

1 like

9 likes

Star Trek! Daar zit ‘47’ heel, heel veel in. ‘Authorization Picard Four Seven Alpha Tango’…

heb het echt te vaak gekeken…

2 likes

De ‘Block’ band :muscle:

7 likes

Klopt, mede op gebaseerd.

7 likes

de nieuwe battlestar galactica had Ronald D. Moore als schrijver en/of showrunner, weet ik even niet meer, maar hij kwam ook uit Star Trek. Iemand vroeg 'm ooit: waarom toch 47? Zijn antwoord: Omdat het antwoord op ‘the question of everything’ uit Hitchhiker’s Guide to the Galaxy ‘42’ was; dit is dat, maar dan met inflatie!

Vond ik geestig.

2 likes

7 likes

Happy Fortisfriday!!

10 likes

:partying_face::ok_hand:

12 likes

7 likes

Ik zag dat bij Jaap de Blue Japan is verkocht, iemand van hier?

2 likes

Ja Danny is de trotse eigenaar

2 likes

https://mailchi.mp/fortis-swiss/stratoliner-eng?e=ae23443a2b

2 likes

Fortis NEWS no: 1

2 likes

Aangezien de titanium uitvoering die ik op het oog had bij serieus watches verkocht was :sleepy: nu toch mijn oude Novonaut weer terug om de pols.
Heerlijk😀

5 likes

4 likes