Fortis only (Deel 2)

8 likes

Hey @hark , ben je voor die marinemaster van chrono24 gegaan? :+1:

1 like

Jazeker. Uiteindelijk kon er toch nog wat met de prijs gedaan worden.

Bedankt nog voor je info, zelf ben ik niet zo’n goede handelaar en ik heb nu voor een leuke prijs een spiksplinternieuw horloge.

Nog even op zoek naar een metalen band erbij en ik ben weer terug in het nest :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ooit (erg lang geleden!) kocht ik me een Fortis Flieger. Dat was mijn eerste “echte” horloge.

6 likes

7 likes

Sinds vandaag niet alleen als fan van het merk maar ook als eigenaar van in deze groep :sunglasses: want ik heb zojuist een Novonaut Ti gekocht :smiley:

Als sinds de release van het stalen model was ik onder de indruk en bleef deze door mijn hoofd spoken. Toen de titanium variant ruim een jaar geleden uitgebracht werd, wist ik dat het die moest worden. Na eerdere lessen heb ik wel gewacht, alternatieven bekeken en wat tijd laten verstrijken. Maar deze bleef op #1 staan.
Ook in het echt een prachtig horloge en om de pols heerlijk lichtgewicht en super comfortabel op de lichte en vloeiende band. Ook positief verrast door de grote range van quick-adjust in de clasp.
Kortom, heel blij mee!

Telefoon had het schijnbaar moeilijk met het licht, er volgen in de komende dagen/weken vast nog meer (en mooiere) foto’s.

14 likes

@LumeInTheDark Geweldig! Van harte met de prachtige aanwinst. Na de stalen versie te hebben gehad staat de TI versie bij mij ook zeker op het netvlies.

3 likes

Heel mooi! Gefeliciteerd! Mag ik de foto re-posten op Instagram ? Met naamsvermelding evt?

3 likes

Thanks! Ik heb de stalen niet om de pols gehad, maar de Ti draagt erg fijn.
Blauwe in staal is ook erg gaaf :sunglasses:

Bedankt! Ja hoor, mag je re-posten. Hoef geen royalties :wink: doe maar zonder naam :slight_smile:

2 likes

Haha, leuk voor #fortisfriday!

2 likes

Heeft iemand ervaring met de Hybrid strap van Fortis? klik

Mogelijk wil ik die een keer bestellen om als variantie te dienen op de titanium band.

2 likes

Gefeliciteerd!!! :smiley:

1 like

Jazeker! Een fijne band. FKM rubber aan de binnenzijde. Draagt heel comfortabel, je kan er ook een foldingclasp bijbestellen

4 likes

Waanzinnig mooi :heart_eyes: Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like

Bedankt!

Dank je!

Goed om te weten, ziet er ook lekker zomers en sportief uit zo.

4 likes

Mijn Fortisfriday bijdrage :blush:

9 likes

Erg fijne band. Deed het erg goed op mijn blauwe N-42…zoals je zegt leuk als afwisseling. :+1:

5 likes

Dank, dan gaat die zeker op de lijst om binnenkort eens te bestellen :sunglasses:

3 likes

9 likes

Hey is geen verassing wat er vandaag om de pols zit :rofl:

#CreatiefMetReflecties :man_shrugging:

6 likes

6 likes