Vanavond even geswitched naar deze Fortis Eden roc. (Weliswaar vintage )
Foto’s doen het spiegelend deel op de wijzerplaat geen eer aan. Dus even een foto tussen het fruit.
Vanavond even geswitched naar deze Fortis Eden roc. (Weliswaar vintage )
Foto’s doen het spiegelend deel op de wijzerplaat geen eer aan. Dus even een foto tussen het fruit.
Mooi ontworpen dial!
Al ruim twee weken onafgebroken aan de pols. Dat heb al jaren niet gehad met een NA. Fantastisch horloge
Prachtig is die
Topcombinatie
Tis een mooi stukje staal!
Alleen de passing ben ik toch niet tevreden mee. Wat ik al vermoedde: de sluiting zit vrij ver ri de 6 uur kant en drukt op de zijkant van de pols. Ook net iets te strak, maar het volgende gaatje is veel te los.
Ik heb bij Fortis gevraagd hoe lang de banddelen van de maat S zijn (dit is een M), maar daar krijg ik geen antwoord op. Als het banddeel van de 12u kant nl iets korter zou zijn, valt ie wrs wel goed.
Heb jij een S en een meetlat?
Ik zal morgen even laten meten voor je
Het langere deel is 110mm en het kortere deel is 70mm
Thanks! Toevallig net mail Fortis met zelfde bericht.
Mijne is 120/80 dus met korter 12u deel zou t beter moeten passen. Wellicht voor de zomer een maatje S in serenity blauw dus.
mijn NA
Heb al een gezocht topic gemaakt maar moet het natuurlijk ook hier vragen;
Heeft er iemand een doos over, misschien met boekje
Kijk, wanneer je bandje met je bankstel matcht, dan heb je echt stijl
Gaaf horloge kerel, mooi dat hij nog altijd om de pols zit. Lijkt wel vastgeplakt sinds een week of twee!
Ik ben echt helemaal weg van dat ding. Nooit verwacht van te voren!
Kan me oprecht niet herinneren wanneer ik een horloge bijna 3 weken onafgebroken gedragen heb