Ja, dat heeft mij eerder ook teruggehouden.
Er stond er laatst een op chrono uit japan. Uimuntende staat, heel scherp prijsje. Maar de grootte hield mij tegen. Een dag later was hij weg
Ja, dat heeft mij eerder ook teruggehouden.
Er stond er laatst een op chrono uit japan. Uimuntende staat, heel scherp prijsje. Maar de grootte hield mij tegen. Een dag later was hij weg
Heb je wel een keer een B-42 gepast? Wat is je polsmaat?
Jammer ik vind de B-42 Official Cosmonauts Chronographs iconisch, staat nog steeds op mijn wenslijst.
Hopelijk dat de opvolger net zo iconisch wordt.
ik denk voor mij te grof. denk ik
Ja ben ik met je eens. 17 jaar in productie is ook een iconische tijd. Er zit veel OCC DNA in de opvolger.
Nee we hebben dezelfde polsmaat toch?
De B-42 kast loopt er ook uit, alle nieuwere modellen hebben een nieuwe kast vorm bij Fortis. (Op de Amadee 20 na maar wordt ook niet meer gemaakt, laatste stuks beschikbaar)
De B-42 is zeker chunky maar als deze mooi valt dan is ie heel mooi.
Klein 17cm
Maar het is ook een beetje van de collectie compleet maken.
Ik heb een speedmaster pro. Naast de hub bub over de maanlanding is deze ook door space shuttle astronauten gedragen.
Ik heb een speedmaster x-33 gen2. Word ook nog steeds door astronauten gebruikt.
Dus het âcompleetâ maken met een fortis cosmonauts is wel leuk.
Dat is best te doen 17cm. Je kan ook voor de 38mm Official Cosmonauts gaan.
Ja sinds het begin van mijn horloge hobby (2004-2005) heb ik altijd met een schuin oog gekeken naar een B-42 OCC maar is er er nooit van gekomen, destijds gekozen voor een Sinn 103St Sa.
Hopelijk komt er tzt een B-42 OCC in mijn collectie.
Ik ben benieuwd naar de opvolger!
Denk t zn beetje. Maar de cosmonaut die ik heb is al niet de kleinste
mooi is hij zeker
Die sinn is ook vet
Ja achteraf spijt dat ik die weg heb gedaan, was er een met een Swiss made tritium dial.
Ach al doende leert men
Zo is het ook, sommige keuzes veroorzaken langdurige spijt.
X-33 is ook een icon.
De oudere (eerste) versie is volgens mij van alle horloges het meest de ruimte in geweest⊠weet niet meer waar ik dat ooit gelezen heb
De meeste ruimtewandelingen mee gemaakt inderdaad!