Ondanks de lopende embargo voor vandaag 13-3 tot 13:00, heeft Fratello de info vannacht al gedeeld.
Ze hebben het artikel alweer weggehaald.
Het kwaad is al geschied en ik zie het nog steeds staan, helaas
28 nieuwe modellen!
Doen ze keurig…
Erg geslaagde releases hoor! Er zijn maar weinig echt mooie bi-compax chrono’s en daar zijn er nu wat bijgekomen.
Betekent dit dat de Aeromaster collectie uitloopt?
De Aeromaster collectie was al uitlopend. Alleen nog verkrijgbaar via Offically Authorized Partners.
Die nieuwe FLIEGER F-39 LIBERTY BLUE kan me wel bekoren maar die hele Flieger lijn is nogal bulky. Nu kan ik op de site heel veel met augmented reality, maar ik kan het niet in 3D bekijken. Bovendien wordt de L2L niet genoemd.
@ABCSteed weet jij misschien hoe zo’n video-afspraak te werk gaat? Het is een leuke feature maar ik weet vanuit mijn vakgebied (auto’s) dat het niet kan tippen aan een showroombezoek.
Ook benieuwd! De lug width is iig 21. Staat ook niet genoemd, maar af te leiden van de block bracelet.
Vind de 39 ook gaaf! Iemand n M40 kopen?
De F-39 is speciaal ontworpen voor wristsize vanaf 15cm.
L2L = 48mm
De F-41 is de L2L 50mm
Het passen op de pols geeft vaak de reactie: “draagt erg prettig, had dat anders verwacht door die lugs”
Kortom getallen zeggen niet zoveel. Gevoel op de pols, polsvorm bepaalt mede het draagcomfort. Zeker in combinatie met de blockbracelet met slideclasp. Waardoor je het horloge mooi om je pols schuift.
De Fortis Digital Comcierge is een unieke experience. De “Conciërge” draagt een speciale bril waardoor je precies ziet wat hij/zij ziet. Dat geeft een goede weergave van de horloges die je wilt bekijken. Ook een rondleiding door het pand en de museumstukken bekijken zijn leuk om op deze manier virtueel te beleven.
En natuurlijk, in real live bekijken en passen is natuurlijk het beste. Daarvoor kan je terecht bij van Hooff in Deurne of Serious Watches in Drachten. Of via mij.
Vakantietip: Mocht je een keer in Zwitserland zijn, je bent ook welkom in Grenchen voor een rondleiding.
15cm pols:
Een hele geslaagde uitbreiding van de Flieger line!
Mooie band! Draagt 'ie fijn?
Zeker weten! Ik begin steeds meer fan te worden van Fortis!
Dan mag je ook lid worden van onze FORTIS watch (fan) club !
Het is gratis en gezellig!
Sowieso erg gaaf!! Mocht je ooit twijfelen dan mag je een pb-tje sturen!
Ik heb hem via Kleinanzeigen.de
Contact gehad met een hele vriendelijke verkoper. Hij heeft deze in onderhoud laten doen voordat hij hem verkocht. Hij zei ook dat hij er nog een te koop gaat zetten, die ligt nu bij de horlogemaker. Een complete in het etui, met de drie banden dus. Dat is nog gaver, want die van mij is slechts met doosje.
Mocht je willen dat ik je met hem in contact brengen, stuur maar pb