Er zijn fabrikanten die dit aanbieden. Welke weet ik zo niet, maar op Uhrforum heb ik het een keer langs zien komen.
Dat is dan aftermarket?
Ik wil hem graag origineel, maar ik vrees dat die niet te vinden zijn in goede staat
Ja klopt. Origineel zijn ze onvindbaar
Bah
Ga ik toch even op Uhrforum naar die aftermarkets zoeken. Thanks
Ik kan je helaas alleen helpen aan een foto. In de lente/zomer net wat comfortabeler dan de bracelet
Een bracelet mag ook
Ik heb een OCC onderweg op rubber, maar die is uitgedroogd.
De originele
is volgens mij makkelijker te vinden.
Toch @ABCSteed ?
Al denk ik dat je voor de prijs dan misschien toch beter voor zo’n aftermarket band kunt gaan
Bracelet gewoon nog voorradig. Ook nu met slideclasp verkrijgbaar
Ik heb al wat gevonden.
Deze incomming op uitgedroogd rubber
Deze incomming op staal en wit rubber. Staal gaat op de OCC en op wit rubber gaat hij door naar de volgende
Kijk. Dat is nog eens een snelle én mooie oplossing.
Bedankt, maar die zijn al een paar jaar buiten bedrijf
Mooi hoor(beide uiteraard ,maar vooral de witte wijzerplaat). Erg gaaf.
Dit diepte-interview heb ik vandaag bekeken en het was absoluut de moeite waard
Geheel vrijblijvend, ter informatie. Deze B-42 kende ik nog niet, limited edition uit 2011. Lijkt veel op mijn L.E. Flieger uit 2011 die ook tot 100 stuks gelimiteerd is.
Wellicht ten overvloede, dit is niet mijn horloge/advertentie.
Ik heb ook een Fortis in deze kleurstelling, de mijne is geen limited volgens mij echter komt deze niet zo vaak voor.
Links onderin is geen GMT, dat is de chronograph alarm maar dan de limited edition. Dan heb ik dus de normale chronograph alarm in wit/blauw en geen limited
Aha de “niet-chronograaf wijzer” is de “alarm wijzer”? En dat blauwe vlakje geeft aan of het alarm aan of uit staat?
Edit: de subdials zijn op de L.E. met een blauwe omtrek.