Fortis only

Gelukkig nog steeds verkrijgbaar :wink:

Inderdaad :ok_hand:

Wie weet dus :wink:

Ik doe binnenkort ook mee hier…:sunglasses:

Met dank aan Ruben @scrubsaurusrex en Dimitri @Degroot113 voor de aanvullende info en antwoorden op mijn vragen, is inmiddels deze geweldig gave Official Cosmonauts (met bijzondere en bijna niet te vinden grijze wijzerplaat) onderweg vanuit DE. :+1:

Ook leuk…deze vond ik zojuist. Het officiële Test rapport en diploma uitgegeven in 1994 door het Russische Space Agency nav de uitvoerige tests gedaan met de Fortis Official Cosmonauts Chronograph…

http://www.fortis-watches.com/upload/SPACE/COMPETENCE-_SPACE-EN-Test_report-FOCC.pdf

11 likes

Toch gaaf horloge! Ben heel benieuwd. Geniet alvast van de voorpret😊

1 like

Dank je wel Dimitri :+1:

1 like

Mooie Fortis David :ok_hand:

Heb zelf ooit de Fortis B-42 Official Cosmonauts (Chrono) gehad … en blijft ook één van die horloges (net zoals de DC66) waar ik met veel plezier (maar ook spijt dat ze weg zijn) aan terugdenk …

Geniet ervan David, ik ben benieuwd!

Ik ging wachten tot het weekend, maar heb de smaak door jou ook weer te pakken :sweat_smile:

10 likes

Dank. Geweldig gaaf Ruben jouw Official chrono :ok_hand:

@Slider_7 dankjewel! :+1: (ook voor de pb)

2 likes

Heel mooi! Deze uitvoering past ook in mijn collectie!

1 like

Dank kerel. :+1:

The Russian Eagle has landed…of zoiets :sunglasses::+1:

19 likes

Ziet er goed uit man, geniet ervan :+1:

1 like

Dank kerel. :+1: De staat is ook geweldig…zeker voor eentje uit 98. Zelfs de stalen band ziet er nog top uit. :ok_hand:

2 likes

Superrrrr!!! Nu nog de bruine en blauwe variant :wink:

1 like

Zeg Daffie,

Als ik het goed begrijp hebben we beide een goede smaak.

Allebei van de Fortis en de Tudor’s👍 Nice.
Fortis beetje ondergewaardeerd maar wat een mooie horloges.

2 likes

Dank mannen! :+1: Het is een errug leuk en apart ding. Ik ben niet van een stalen band, maar voor nu houd ik 'm nog wel even zo. Wellicht tzt ook nog even proberen op ander bandje…

3 likes

Nog 30 minuten en dan ligt die stalen band weer in de doos, :rofl::rofl:

3 likes

Alleen je lume driehoek mist. Maar dat is bij de mijne ook, en ik vind hem mooier zonder.

Als je de stalen band nog eens kwijt wilt… ik houd me aanbevolen.

1 like

Hey verdomd nu je het zegt. Zou die eraf gemieterd zijn tijdens de Koude Oorlog? :laughing:

Dank :+1: Voorlopig draagt ie lekker op de stalen band. Past precies om mijn pols en schuift daarom ook niet…top.

See @Michael :wink:

4 likes

Almost BlackFortisFriday

8 likes