Gun je jezelf een Fortis of accessoires vanuit het Fortis assortiment?:
Bestel voor 17 december om het voor kerst in huis te hebben.
Nog niet nee. De actie loopt al via dealers, welke de “V” in het assortiment hebben. Vraag aan je favoriete juwelier of ze een box willen regelen voor je!
Via de Fortis store locator zag ik dat er een deelnemende juwelier in de buurt zit van Frankfurt, dus na het bezoek aan het Sinn HQ binnengevallen en de laatste modellen om de pols gehad.
De Vagabond is mooi gemaakt en draagt licht maar niet mijn stijl. De Novonaut is schitterend maar te groot voor mij. De Marinemaster in 40mm verraste me, mooi afgewerkt en draagt prettig. Ik ga deze eens in de gaten houden. Dat het datumvenster dat niet helemaal symmetrisch in het wijzerplaatmotief aansluit valt niet op door de zwarte datumschijf.
En ze hadden de travel case voor me, dus al met al meer dan de moeite waard geweest om even langs te gaan.
@ABCSteed we hoeven hier geen reclame te maken voor Sinn natuurlijk
50 shades of grey De Vagabond vind ik zelf erg geslaagd
Top dat je het allemaal geprobeerd hebt. De Marinemaster M-40 draagt ook als een 38 mm hè. Er zijn meer kleuren dan je daar gezien hebt. Tijdens WATCHTIME zat voor de bezoekers de travelcase in de goodybag. En er mag ook altijd een ander merk in vervoerd worden.
Wanneer je Sinn prachtig vindt, heb je ook een klik met Fortis. Uiteindelijk kies je voor Zwitsers
Kom je een keer langs bij Fortis te Grenchen?
19-12: De geheel nieuwe Fortis Website is released:
Vandaag HET interview met de “real boss” op YouTube
Gefeliciteerd! Echt heel mooi😊