Fortis only

Limited edition is altijd interessant!

1 like

Sta op het punt een Fortis via Chrono24 te kopen. Leuke modellen tegen scherpe prijzen te koop.

Naar welk model gaat je voorkeur uit ?

Fortis B-42 Marine Master of de Chronograph.

Denk ook eens aan de f43

1 like

Bij deze, mooi horloge!

Ook wat voor je? B42 stratoliner

1 like

Net op het YouTube kanaal van page and Cooper naar de aeromasters zitten kijken. Wat ontzettend mooie klokken. Krijg ook steeds meer “gevoel” bij de stealth in PVD. bijgaand screenshotjes

2 likes

1 like

FORTIS Founder Limited Edition

1 like

Wow die Aeromaster steel chrono is me mooi zeg
fantastisch! :thumbsup:

1 like

Heb je de andere nieuwe series ook gezien?

Jazeker
bijzonder mooi spul allemaal. Helaas zijn de meeste net even buiten mijn prijsklasse (of ik moet er veel andere dingen voor laten :wink:).

Btw hoe kan het dat op de Page&Cooper website de prijzen een stuk lager liggen dan op andere websites
what’s the deal? Bijvoorbeeld de Aeromaster Steel voor eur 885


https://www.pageandcooper.com/fortis-aeromaster-steel/

Inclusief vat scheelt het inderdaad nog honderden euro’s. Ook de flieger is voordeliger zag ik. Had niet zoveel prijsverschil verwacht! Vreemd

6 likes

Vreemd indeed
ik vind ook verder geen specifieke info op hun website waaruit ik kan afleiden waarom de prijzen zo’n stuk lager liggen dan gemiddeld.

Het is voor zover ik weet wel een gerenomeerde website en ik kijk vaak hun (video) reviews.

Twijfels
twijfels
ik zou misschien willen gaan voor de Cockpit Two
prachtig horloge en net onder de eur 1.000 is voor een Fortis natuurlijk een prima prijs.

De cockpit 2 is een goede keuze. Deze heb ik afgelopen week erbij gekocht. (Voor mijn vriendin). Page and Cooper is een ontzettend actief bedrijf. Doet veel goed voor Fortis. Dit soort bedrijven missen we in Nederland voor het promoten van dit prachtige merk.

1 like

Klinkt goed. Was men bij P&C ook een beetje vlot met levering van de bestelling?

Ps betrap mezelf erop dat ik nu ook al flink aan het kijken ben naar de cosmonaut types van Fortis. :scream: :grin:

Daar heb ik hem niet vandaan. Heb afgelopen vrijdag onderstaande klok gepast. Helemaal verkocht, deze wordt mijn eerstvolgende aankoop ben ik bang:

8 likes

Precies die heb ik op het oog! Maar dan met ss bezel
jij hebt met ceramische bezel getest zo te zien. Wat een beauty!