Fortis only

Maar helaas met de Noorderzon vertrokken.

1 like

Bestaat toch nog? Van Ark?

Oh, jammer geen bestaansrecht meer misschienā€¦

Jawel, dat is (directe) familie. Klaas is al een aantal jaren vertrokken naar, ik meen, Frankrijk.

Ah ok. Ik zie nu JenB van Ark op hetzelfde adres inderdaad. Bedankt

Kerstgroet en boodschap van de private owner van Fortis en family

8 likes

Ik kan mijn instagram naam bijna veranderen naar ā€œFortis in natureā€



11 likes

Het is altijd leuk om te doen he.
Bij deze ook nog een archieffoto :

6 likes

Er staat een cosmonaut met lemania op MP, misschien iets voor iemand hier?

Klopt ja, alleen vraagt hij teveel. Hij biedt ook een fullset aan. Maar de onderdelen die bij dit fullset horen zitten er ook niet bij. Fijner als een verkoper geheel eerlijk is. Ook over het onderhoud e.d.

1 like

Gelukkig hebben we jou nog als kenner. Zag er laatst zelfs eentje voor 1750 gaan.

Met stalen band + recent een onderhoudsbeurt ondergaan, is 1400 -1600 een nette prijs.

Hmm deze was op leer en zonder service, zuur voor zā€™n koper.

Ik heb idd ook contact met hem gehad, kon hem krijgen voor de speciale kerst prijs van ā‚¬1200.
Hij vind zelf dat de prijs wel erg redelijk isā€¦

Hij leurt er al een halfjaar meeā€¦
Herstellen van de chrono functie, vertaalt hij naar volledige servicebeurt. Ding heeft denk ik 10 jaar bij juwelier stil gelegen.
De band zou ook origineel zijn bij dit horloge. Heb hem kunnen overtuigen dat de band niet bij dit horloge hoorde. Daarna was hij om diverse redenen boos op me. De juwelier waar hij hem kocht had waarschijnlijk de stalen band los verkocht. Maar nee hoor het was de full-set. Waar is dan het etui, velcro band enz.enz. Dat beviel hem niet. waarna de advertentie verliep. Nu heeft hij hem na proberen op een veilingsite te verkopen wederom op MP gezet. Heeft wel een aantal dingen in zijn advertentie veranderd. Want er zou ook een bi-directional bezel opzitten. Dat vond hij ook maar betweterig van me.
ā‚¬1200 begint al een beetje de goede kant op te gaan.

2 likes

Over een jaartje zal het dan wel een eerlijke prijs zijn :joy:

Nog even zitten spelen met de doos en papieren

8 likes

Top!

1 like

Stiekem is het toch mijn meest gedragen horloge gewordenā€¦ elke keer dat ik hem draag ben ik weer blij dat ik voor deze ging en niet een speedy reduced.

1 like

Zo hard stijgt de waarde helaas niet. :wink:

2 likes