Fortis only

Weet jij of ze het willekeurig selecteren of gebaseerd op foto? Ik neem aan willekeurig want deze man verdient echt wel een plekje anders:

4 likes

Dat durf ik niet te zeggen. Hij maakt fantastische foto’s inderdaad!

1 like

9 likes

Dit zal de enige keer zijn dat ik wat doe met de spring bars die ik ooit eens uit het bakje liet flikkeren :joy::+1:

10 likes

Tjonge, jij maakt toch wel lekkere foto’s hoor! :ok_hand:

2 likes

Dankjewel! :grin:

2 likes

Happy Valentine! Bezoek Fortis Watches in hal A1 stand 318 als je in de buurt van München bent. Tijdens Inhorgenta 2020 14-17 februari.

2 likes

Zondag ga ik wel even kijken bij Fortis, stand 318, ik ga samen met een vriend die wil waarschijnlijk wel naar stand 314 (Herbelin) wil, dus ben ik in de buurt!:grinning:

1 like

Leuk Hans! Helaas kan ik er zelf niet heen! Veel plezier in ieder geval!

1 like

Dank je wel!

Vandaag alvast de foto voor volgende #FortisFriday gemaakt

8 likes

Fortis at inhorgenta:

Eerste Video uhrenratgeber

1 like

Gisteren ondermeer de stand van Fortis bezocht op Inhorgenta München. Erg enthousiaste mensen en ik heb o.a. de sympathieke oprichter/eigenaar Jupp Philipp ontmoet. Prachtige horloges, mijn favoriet is de Aeromaster Old Radium Chronograph:

6 likes

Super ! En mooi dat je ook de eigenaar hebt gesproken. Dat komt bij andere merken zelden voor. Wat vind je van de nieuwe modellen, de prototypes daarvan?

1 like

De prototypes vond ik ook erg mooi, deze drie zaten in een oranje “tijdcapsule” (op de foto naast Jupp Phillip) die angstvallig gesloten bleef voor persfotografen, ik mocht ze natuurlijk ook niet fotograferen😀. Wel mochten ze even vasthouden en voelde ik de ambachtelijke massieve kasten, echt prachtig, deze ga ik in de gaten houden. Bijzonder mooi afgewerkt!


Oprichter en eigenaar van het nieuwe Fortis: Jupp Phillip

4 likes

3 likes

6 likes
2 likes

Fortis Official Cosmonauts “wimmer” edition
Limited Edition. 10 pcs. Helaas niet te koop…

5 likes

Nog even een latertje voor de Fortis Friday

6 likes