Fortis only

Zij heeft m de laatste tijd vaker om dan ik… zit voor mezelf te kijken naar een moderne als aankoop voor 2021. Vooralsnog staat deze hoog op de lijst:

Cosmonaut blijft overigens m’n pareltje.

12 likes

Ja ik hoor je daar erg vaak over klagen, dat ze hem draagt. Is de F-39 geen leuk kado voor haar. (Mijn vriendin gaat hem kado krijgen)

2 likes

Haha het is r gegund, stiekem kan ik het wel waarderen. Hij verdient de polstijd.

Ik vrees dat die F-39 voor ons beide te groot is maar na dit corona gebeuren pas ik hem zodra t kan in Duitsland.

1 like

Bij deze op haar pols:

6 likes

F-41 op mijn pols

5 likes

En de F-43 bi-compax

11 likes

Pfoah die bicompax is echt gaaf. Als ik zo naar de f-39 kijk kan ik hem denk ik net aan hebben. :ok_hand:

Wat is je wristsize?

17cm

Ik heb 17,3

Ah dat geeft hoop :+1:

Anders spreken we toch een keer een pasmomentje voor bijvoorbeeld de “PC-7” af. Hoef je je minder lang zorgen te maken of iets past :wink:

1 like

Doen we :ok_hand:

Gezellig! Wilde ook een FortisFan meeting organiseren, maar Corona gooit weer roet in het eten.

2 likes

Zodra het weer mag ben ik daar uiteraard ook helemaal voor! :sunglasses:

1 like

@ABCSteed
Zijn alle horloges niet te groot… ? Die lugs hangen erg ver over de pols

Voor mij niet.

2 likes

7 likes

Zag deze op chronon24 voor €1200. Lijkt me een goede prijs toch? Als er tenminste niks mis is met het uurwerk. Hij is trouwens al gereserveerd, niet dat ik deze nu wilde kopen maar ben gewoon benieuwd?

6 likes