Fortis only

Ha! Dit is mijn oude flieger :grinning:. Ik had hem verkocht aan @Lieuwedv , de eigenaar van Balanced Watches. Daar heb je een goede koop aan gehad, voor een eerlijke prijs :+1:t2:

2 likes

Haha dan heb je wel mijn ex @Subonno :joy:

De mijne destijds verkocht aan @rexaflex

2 likes

Haha! Zo gaan ze rond bij de liefhebbers :grinning:. Ik had een 35mm, en deze 40mm voelde kolossaal voor mij. Dus aan mijn favoriete Fortisvriend verkocht. Later via marktplaats een Cosmonaut gekocht . Ook laten services door @Lieuwedv. Helemaal blij mee!!

6 likes

Mooi! Goeie upgrade imo :ok_hand:

1 like

In de meeste gevallen, schroefdraad van de tubus in de kast. Kan ook vervangen worden, gelukkig.


15 likes

Mooi hoor!

1 like

Danku!

Ook maar eens een plaatje.

13 likes

WoW :heart_eyes:

Samen met de chrono blijf ik deze één van mijn all-time favorieten vinden …

Must resist :wink:

2 likes

I finally couldn’t resist :upside_down_face: … en mag hier binnen enkele dagen dus ook weer meedoen :sunglasses:

5 likes

't blijft een eyecatcher :).

2 likes

Gefeliciteerd!

2 likes

Wat heb je gekocht?

1 like

Nice, benieuwd naar wat het is geworden.:ok_hand:

1 like

Jaren geleden was mijn eerste ‘echt’ horloge een B42 Cosmonauts Chronograph :smiling_face_with_three_hearts:

Deze op een bepaald moment verkocht om een Navitimer te kunnen aanschaffen, maar altijd wat spijt van gehad.

Na vele omzwervingen nu eindelijk weer een beetje thuiskomen met een B42 Cosmonauts Day-Date :wink:

Wel op leer, want ben niet niet zo’n bracelet type. Al overweeg ik wel een cordura strap om af te wisselen.

3 likes

Maandagmiddag klokke 12 werd deze Fortis door de eerste eigenaar bij mij afgeleverd. Op leer, dus even een bracelet gemonteerd die ik hier ergens uit een doos lepelde. Mooie klok,eerste Fortis. Toch op jacht naar een sublieme Nato denk ik. :thinking .Maarrr, er wel zeer mee in mijn noppen!

8 likes

Mooi Hans! Veel draagplezier!

Thanks.

Kwam deze laatst tegen, nooit eerder gezien maar ik vind hem wel nice!

7 likes