Fortis only

Klinkt misschien dom maar wat is telegram? Ben daar niet bekend mee😅

Same here :blush:

@breakie @DeanM32 Telegram is een vergelijkbare dienst zoals Whatsapp. Wordt wat meer toegepast dan WA door communities.
Waarbij je met elkaar kan praten en afbeeldingen delen enz. Er zijn veel horlogegroepen die telegram gebruiken in Europa. Vandaar leek het me een leuk initiatief om dit voor de Fortis Fans te doen. corona maakt live meetings helaas nog onmogelijk, vandaar dit initiatief. Ik zal jullie een link sturen. Vrijblijvend.

2 likes

Deze 3 populaire horloges : Gone forever/Out of stock and Production bij Fortis.

2 likes

2 likes

Na verschillende Flieger Chronographs te hebben gehad, nu de Pilot Professional op de kop getikt.
Ondanks dat de kast veel te dik is, is hij wel leuk.

10 likes

Ziet er nog goed uit! Veel draagplezier gewenst. P.s. De dikte van de kast is toch hetzelfde als bij de Flieger variant :wink:

1 like

Mijn Fortis is zojuist inbeslaggenomen door de politie :policewoman:t2:

10 likes

Nou… dan weet je wel hoelaat het is…:wink:

1 like

Klopt, enkel de wijzers verschillen voor zover ik weet.

Ondanks de dikte weerhoudt het mij er niet van hem steeds weer aan te schaffen, maar is ook de reden dat hij steeds weer gaat. Haat/liefde.

1 like

Klopt inderdaad.
Gewoon houden :+1:t2::wink:

1 like

Balen, die middelste staat ook nog steeds op m’n lijstje.

Ha, vanuit het perfide Albion een originele bracelet onderweg.

1 like

Voor wanneer ? :wink:

Wat bedoel je? :thinking:

Wanneer je wil die aanschaffen😎
Of niet perse een datum aangekoppeld? Gewoon op een wensenlijst?

Heb geen haast. Niet van plan om 2-3k uit te geven momenteel :smile: :joy:

1 like

Verstandig :+1:t2::wink:

1 like

Eergisteren kwam een tweedehands stalen band toe voor mijn Spacematic. Die heeft al een heel leven achter zich, maar dat geldt ook voor het horloge zelf. Op de foto valt dat niet zo op omdat ik enkele blutsen wegwerkte. De vergrendeling van de sluiting zit door slijtage wat losjes. Ik heb het nog niet aangedurfd met een tangetje beide zijkanten wat naar binnen te plooien zodat die klep beter sluit.

8 likes

Ziet er strak uit!