Fortis only


Ik had vandaag de chrono om op een werkdag, dus met deskdive risk!

13 likes

Dat is gewaagd :wink: :+1:t2:

1 like

9 likes

5 likes

Is dat een knipoog naar de heren van Omega? :wink:

Ik ben benieuwd.

3 likes

Een horloge voor o.a. “ the next giant leap” :wink:

1 like

9 likes

https://www.fortis-swiss.com/amadee-20/

1 like

3 likes

@Vin71

Na de aanschaf van mijn chrono zitten nu hier je nieuwe vrienden, Vincent!

Fotooo :smile:

3 likes

:pray:Ik ben echt super blij met het mooie horloge… Ook nog eens nieuwe vrienden erbij… Mij weekend kan niet meer stuk! :joy:

12 likes

2 likes

Mijn Fortis. Denk al misschien 15 jaar in bezit. Ooit gekocht omdat ik de IWC chrono in de jaren 90 zo mooi vond maar niet kon betalen. En de eerste keer dat ik voor de keuze stond om deze aan te schaffen eind jaren 90, heb ik gekozen om van m’n geld toch maar een snowboard te kopen. Geen moment spijt gehad, maar toen ik deze jaren later op MP tegenkwam kon ik 't toch niet laten. Helaas weinig wrist time omdat ik 'm toch wel te bulky vind maar blijft prachtig om te zien :grin:.

19 likes

Mooi Dennis!

1 like

Met unieke details:

44mm Full Titanium Case | Mission Control Bezel (MCBTM) | Titanium Case Back with Ultra-Engraving | Sapphire Crystal with double-sided AR-Coa- ting | Triple gasket screw down crown system | 20 ATM water resistant | Titanium Block Bracelet with adjustable Slide Clasp | Additional Hook Strap by Nick Mankey | Stardust-Dial with multi-finish surface | Mission Patch Logo featured on the dial | Grand Counter for easy-to-read timekeeping |

16 likes

Er zitten leuke elementen op het horloge, bijv. de caseback, de ‘count down bezel’ en de opgelegde letters, maar de wijzerplaat weet me verder totaal niet te raken jammer genoeg…

1 like

Poehee, dat is wel een gaaf ding zeg.

1 like

Mooie uitvoering !! ,verdient wel een eigen topic :wink:

1 like

Een Fortis Space Watches only topic ? :slight_smile:

1 like

Amadee 20 topic