Was voor @Panswiss om het Fortis topic te vinden!
Top!
Inderdaad, haarscherp !
In 1 woord schitterend
Dat was de rit helemaal waard! Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst
Hij ziet er veel mooier uit dan in de advertentie
Dank heren! Helemaal happy mee, nu mis ik alleen nog een moderne en dan zijn we er
Welke zou je willen?
De classic cosmonauts of de amadee 18 vwb chrono’s.
Het liefst de amadee van die twee.
Anders een F-39 maar de chrono’s zijn voor mij de grote highlight bij Fortis, met name de Cosmonaut serie.
Ja goede keuze! Dat wordt een mooie collectie
Heeeeeeel vet!!! Gefeliciteerd!
Niet nog een andere vintage die hier een heel gaaf trio mee zal vormen
Een marinemaster?
Die zijn ook erg vet. Wel erg lastig om een mooie vintage te vinden, al helemaal voor een leuke prijs😅. Zie wel veel van de blauwe nieuwe(re) limited edition maar die heeft het toch net niet imo. Is deze van jou?
Nee… deze is van het internet geplukt, maar wel heel gaaf.
Toevallig vroeg ik hier 2 weekjes terug of er mensen zijn met een originele Stratoliner en Ruben @scrubsaurusrex is er in de tussentijd vol voor gegaan… heel gaaf!!!
Als er dan voor mij naast de Cosmonaut en de Stratoliner nog een toffe Fortis is waar ik van droom is het wel de originele Marinemaster… vandaar mijn suggestie voor het ultieme Fortis trio.
Zo’n vintage zeker gaaf, moderne is me te lomp. Ik vind zelfs die blauwe wel cool maar imo gaat niks boven een Cosmonaut
Deze is zeker te pruimen, geplukt van chrono24:
Maar die jij linkte blijft het mooist, zou een leuke zoektocht zijn
Bij Awco staat er al een tijdje een vintage blauwe te koop, maar wel heel veel geld! Ten opzichte van wat je voor een cosmonaut of een stratoliner neerlegt het geld niet waard imo… maar goed, wel gaaf!:o
Dat is 2 jaar schoolgeld voor mij
De look is zeker dope en ik zou er graag een middagje mee doorbrengen om te fotograferen maar wat een geld zeg!
Dat is een aardige prijs inderdaad maar uit die tijd in die conditie, en Valjoux 72 uurwerk wel top hoor. Die van Chrono24 is de 2012 re-Edition
Heel gaaf idd maar ik kan niet de hele Fortis collectie opkopen de Amadee 18 heeft net wat meer cool factor voor mij!
Heb jij trouwens ook nog vintage Fortis in je verzameling?