Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! (Toch?)
Volgens mij is het een bekende handelaar dus dat zal dan vast wel.
Mooi!
Wat is er beter dan een Fortis Cosmonaut?
Twee natuurlijk!
Kwam de rechter met referentienummer 630.10.141voor heel weinig op een Japanse veilingsite tegen… kon hem niet laten liggen
Het is volgens mij het eerste type met Valjoux uurwerk… hij is ook gebrushed en deels gepolijst ipv volledig gestraald. Ik vind hem wel heel cool
Maar welke moet ik nu houden?
Linker. De rechter heeft zowel de dag als de datum fout
Scherp! dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik hem voor een hele scherpe prijs kon bemachtigen…
Alles werkt aan het horloge, behalve het verstellen van de dag/datum
Heb ik na te laten kijken.
De Official Cosmonauts Pilot GMT houden. Is schaarser.
Voor welke prijs wil je ervan af ?
Allebei erg gaaf. Ik zou voor degene met de tachymetre bezel gaan. Maarja wie ben ik
Heel hard aan het twijfelen over deze…
Wie heeft er een en wat zijn de bevindingen? Het voelt als veel geld voor een SW200 … scherpe aanbieding ergens?
Hoi RobH
Ik kocht de mijne Fortis Flieger F-39 Midnight Blue bij een dealer in Duitsland en ze gaven me 15% korting, anders zag ik in Duitsland maar 1 x zo goedkoop.
Eentje is gebruikt bij Chrono24 voor 1500 € van Parnis (NL). https://www.chrono24.de/fortis/flieger-f-39--id21534113.htm
Groeten
Roland1961
Hij draagt prettig, ik heb de F-41 Midnight Blue. (De F-39 standaard)En ik heb al veel opmerkingen gehad over de bijzondere wijzerplaat. Maar ja mijn mening over het horloge is niet echt objectief, of echt niet heel objectief
We hebben ook een Fortis Watchclub ledenvoordeel.