Fortis only

Het zou wat zijn hè, als ik deze weg deed.

De mijne zit veilig in de kluis.

3 likes

:ok_hand: okido

3 likes

heeft iemand de cosmonauts day-date?

hoe is de kwaliteit?
hoe is de band? voelt die high end aan of rammelend?
hoe is de overall feel?
ben erg benieuwd!

2 likes

De band en het horloge zijn zeer degelijk. Niet voor niets space approved. De schakels zijn ook allemaal geschroefd, degelijke schroeven Wanneer je meer info of foto’s wenst laat het me weten.

@Ldg26379 draagt hem dagelijks

3 likes

Thnx

Ik ga zaterdag kijken naar een Day date cosmonauts.

Ben erg benieuwd hoe ze vergelijken met Sinn bijvoorbeeld.

En of ze het geld waard zijn qua bouw kwaliteit en afwerking

2 likes

te groot voor mij, en maar goed ook. Zit in mijn top 3 Fortissimo
(valt me op dat jij trouwens wel meer ’ leuke’ klokjes , euhhhh, pardon, horloges hebt vriend :grinning:

3 likes

Dan zal je snel overtuigd zijn. Zelf heb ik de Chronograph en de Aeromaster Steel day/date. Allemaal met dezelfde band en B-42 kast.

Ben benieuwd naar je oordeel, succes zaterdag!

7 likes

Thanks😁

3 likes

Hier nog steeds een trotse eigenaar van een
B-42 official cosmonaut day-date.
Het is m’n daily en dat bevalt me nog elke dag uitstekend.
De afleesbaarheid, de geschroefde schakelband die fel oranje secondewijzer, 200m waterdicht een heerlijke toolwatch.
De lug to lug schrikt misschien wat af, maar doordat lugs mooi afbuigen om de pols zit ie top!(en dat op een 17cm pols)

Over de bouwkwaliteit heb ik in ieder geval niets te klagen, al heb ik geen referenties. Ik heb er mijn Oris Aquis op ingeruild en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad.

Heel veel succes zaterdag! Maar pas op, het Fortis-virus is best besmettelijk :wink:

2 likes

Ik mag niet klagen nee :grinning_face_with_smiling_eyes: Het Titanium maakt de Amadee wel een stuk lichter dan de Official Cosmonauts Chronograph bijvoorbeeld!
Iedereen heeft een klatser nodig in z’n collectie toch?

3 likes

Hallo @jurgen0411
Ook dit is een Cosmonaut Day-Date met een diameter van 39 mm geschikt voor bijna elke pols en ziet er geweldig uit. Kwaliteit bij Fortis staat buiten kijf, ik heb zelf 5 Fortis horloges na de kerst.


Fortis official cosmonauts day-date an Marine National
Groetjes en blijf gezond
Roland1961

10 likes

Nice!
Hopelijk hoor ik na zaterdag bij de club :slight_smile:

3 likes

8 likes

https://www.fortis-swiss.com/marinemaster/#44mm_amber-orange_horizon-strap

7 likes

Zojuist binnen:

Twijfelde tussen de 41 en 39 maar durfde 41 niet aan vanwege de lange lugs. Had achteraf toch wel gekund denk ik. Band is overigens belachelijk kort, wtf Fortis?

14 likes

Fortis Fraai-day

15 likes

Die zijn nu toch leverbaar? Heel mooi! Fortis is goed bezig. Spijtig dat (bijna) niemand dat ziet.

2 likes


Hier weer de Spacematic op Fortis Friday

7 likes

Staat je goed! Met een polsomvang van 17 cm kan de F-43 zelfs. L2L zegt niet alles het is ook de vorm can de lugs en kast die het wel of niet lekker doen aanvoelen.
Verschil tussen de F-41&F39:

9 likes

Ik had daarstraks al willen antwoorden maar verwijderd om je niet voor het hoofd te stoten.
Maar zonder verwijt, je hebt gewoon de verkeerde maat gekocht, de “WTF” mss naar jezelf richten? :wink:
41 is perfect op een normale mannen pols. Fortis (zie Instagram) zet ook erg in op stoere dames en daar is die 39 ideaal voor, en die willen geen overdreven lang bandje.

1 like