Fortis only

Dat is goed gevonden! De ronde uitsparing aan de achterzijde is een verwijzing naar de ronde ramen van de Virgin Glactic

2 likes

Wat is de reden dat de uur- en minutenwijzer geen lume hebben?

1 like

Dat hebben ze wel, deze weergave legt de functie van de lume plaatsing op de wijzerplaat uit.

1 like

5 likes

Ja dat vind ik ook wel een heftige prijs voor een Fortis, ze proberen een nieuw segment te betreden lijkt het wel, maar dan heb je ook andere concurrenten natuurlijk.

2 likes
3 likes

Deze lijkt een beetje kaal en zelfs onaf…in het grijs al veel beter m.i.
We zullen er ook aan moeten wennen. :wink:
Het is nu eenmaal het redefine proces, haha

2 likes

Hè balen, ik was in eerste instantie erg onder de indruk van de witte. Dacht bijna weer een chrono aan de collectie te moeten toevoegen. maar nu ik hem zo zie ben ik toch aan het afkicken…

1 like

Ik vind m steeds mooier worden, ook zeker met het nieuwe manufacture uurwerk en 60uur reserve is ook wel lekker.

Cosmic grey is mijn favouriet!

Kek Forstner staal bandje erop :wink:

9 likes

Fortis Stratoliner S-41

14 likes

Nou ja… waar denk je dan aan? Breitling, Omega Seamaster Chrono, Tudor BB chrono, misschien nog een mooie TH Carrera? Maar dan heb je het wel een beetje gehad met mooie chronografen… dan zou ik alsnog voor de Fortis gaan, alhoewel hij wel nog een beetje wennen is…

2 likes

Helemaal mee eens! Deze is wel lekker

8 likes

Een Zeventigplusser aan den pols :pensive:

7 likes

Mooi!

2 likes

Vanaf nu leverbaar :
The Aviator strap nu ook voor 20mm, verkrijgbaar in onderstaande nieuwe kleuren:

Made in Germany

6 likes

Vandaag een nieuwe Fortis aan de familie mogen toevoegen… :grin:

Maar tsjonge wat is het stiekem een bakbeest… moet er nog aan wennen

17 likes

Top! :+1:t2: Gefeliciteerd!

2 likes

Vet! Waar heb je die opgeduikeld?

3 likes

Ja bedankt! Via Leboncoin ofwel de Franse marktplaats…

3 likes

Mooie klok, maar ik zie wat je bedoelt. Wat is de L2L en wat is jouw polsomtrek ter referentie? Ik heb ook weleens met een schuin oog gekeken naar dit horloge.

3 likes