blijft dit ? het trage bedoel ik …ik lees nu dat iedereen er al langer last van heeft.
ik krijg ook pas dagen later een berichtje van pb’s etc …
als het niet anders is … is het natuurlijk niet anders, als er een oplossing voor is of eventueel een oorzaak gevonden kan worden is dat misschien ook niet verkeerd.
Ik zat zelf te denken dat we de server misschien minder zwaar belasten als we de foto’s anders linken of plaatsen (je weet wel zo’n klein fototje die dan gelinkt is)
Hier hetzelfde, posten gaat traag. Foto’s anders linken heeft geen zin, die staan niet op de server. Andere manieren, met een klein plaatje maken het juist trager.
Ervaar het forum ook al een behoorlijke tijd als traag.
Zeker het versturen van priveberichten e.d…
Ook krijg ik nogal vaak priveberichten van andere forumleden dubbel ?
Het bericht wordt volgens mij in alle gevallen wel snel geplaatst, alleen duurt het een tijdje voor je terug bent in het topic. Ik heb nog steeds het idee dat het iets met de twitterapplicatie te maken heeft. Daarvoor waren er nooit problemen zoals we die nu kennen.
Edit: Misschien een tip wat ik zelf net ontdekte: Als je je bericht hebt geschreven druk je op bericht posten en meteen daarna druk je op F5. Als het goed is staat je bericht er dan ook meteen. Dit kun je in ieder geval gebruiken tot de problemen zijn opgelost.