Dank je wel voor je mooie compliment
Wellicht kan ik je een keer in de toekomst helpen met een mooie band
Prachtig werk inderdaad zeg! Ik werk op dit moment samen met twee fotografen, maar ik denk dat daar maar eens een derde bij moet komen als ik dat zo zie
Inderdaad. Met name van de stalen kast zou ik best wel meer foto’s willen zien (voor- en zijkanten). Ik vind het nu moeilijk in te schatten hoe de afwerking is.
Moet een keer goed komen!
Bedankt voor het compliment!
Dat is tot op heden ook de meest populaire haha… Die foto’s volgen snel
Het is inderdaad lastig om dat op die manier in te schatten.
Indien logistiek te organiseren kan er ook altijd ergens worden afgesproken om het up close te kunnen beoordelen
Tof, dan zijn we al met 2 binnen dit topic die banden verkopen!
Ah. Jullie gaan een band opbouwen.
Een sterke band
wauw, aangenaam verrast door de prijs/kwaliteit. Ziet er erg goed uit!
Dat is hij nog steeds als ik zo de verhalen lees.
Bedankt! Die verrassing komt regelmatig om de hoek inderdaad . Heb onderhand al vaak de opmerking: “deze kwaliteit mag echt wel voor een hogere prijs verkocht worden” gehoord.
Voordeel van een “hobby” project is dat ze nu nog voor deze penetratie prijs de deur uit kunnen gaan. Op termijn ga ik er echt wel naar luisteren.
Op de keeper beschouwd, klopt dit.
Mooi horloge hoor
Bedankt Joost!
Joost joost he’s our man, if he can’t do it no one can!
We mogen Remie Beijer @anon94081762EV ook niet vergeten hier! Wat die kerel met een reepje leer kan… prachtig.
Deze week de volgende stap kunnen nemen in het uitwerken van dit project. Ben persoonlijk zeer blij met hoe de banden er uit zien, natuurlijk ben ik niet de eindklant maar ben toch zeker tevreden met het oog voor detail en het gevolg van een duidelijke communicatie met het atelier. Bij deze enkele fotootjes van het ‘eindproduct’! Hopelijk nog vele nieuwe soorten in de toekomst!