Fossil Twist uurwerk

Ja, tuurlijk is er al wat voor bedacht. Ik denk echter wel dat de oplossing die fossil bedacht voor een hele grote groep mensen betaalbaarder is dan alleen het onderdeel wat je hier laat zien??
De merknaam doet mij in elk geval met een aan zekerheid grenzende waarschijnliheid vermoeden ,dat voor alleen dit onderdeel je een aantal twisters hebt:~

Ik meen dan ook dat fossil een mooie (relatief) look a like horloge heeft gemaakt voor de poor man.

gr Jaap

Die ken ik Marnix, er zit er 1 in mijn Seiko Kinetic en 1’tje in mijn Citizen 7.:wink:

langejaap Schreef:

Ja, tuurlijk is er al wat voor bedacht. Ik denk
echter wel dat de oplossing die fossil bedacht
voor een hele grote groep mensen betaalbaarder is
dan alleen het onderdeel wat je hier laat zien??
De merknaam doet mij in elk geval met een aan
zekerheid grenzende waarschijnliheid vermoeden
,dat voor alleen dit onderdeel je een aantal
twisters hebt:~

Ik meen dan ook dat fossil een mooie (relatief)
look a like horloge heeft gemaakt voor de poor man.

http://i52.tinypic.com/2qvfpmg.jpg

Wow, zelfs met schokbescherming voor de balans :stuck_out_tongue:

Over kosten, volgens mij kun je voor die prijs best leuke echte mechanische klokjes kopen (Seiko5je bv). Zelfs Fossil heeft voor een paar tientjes meer een echte automaat.

Maar zoals, Maniac2003 al zei, waarschijnlijk voor de luie mensen die wel naar balans willen kijken, maar geen zin hebben om em na een paar dagen niet gedragen te hebben, telkens op de juiste tijd te hoeven zetten.

ja, kwa prijs en keus zou dat best kunnen, echter het OOG :wink: wil ook wat zullen we maar zeggen.

En…ik heb 5 hand opwinders en ook als ik ze niet elke dag draag draai ik ze toch echt elke dag gewoon netjes op. Een horloge moet wel lopen,…vind ik.
Gelukkig hoor ik dus niet bij die laatste categorie.

Ik vind nl de fossil, voor idd nog geen E100,- meer uiterlijk plezier varschaffen dan een seiko 5. maar das uiteraard een persoonlijke voorkeur.

gr Jaap

langejaap Schreef:

ja, kwa prijs en keus zou dat best kunnen, echter
het OOG :wink: wil ook wat zullen we maar zeggen.

En…ik heb 5 hand opwinders en ook als ik ze
niet elke dag draag draai ik ze toch echt elke dag
gewoon netjes op. Een horloge moet wel
lopen,…vind ik.
Gelukkig hoor ik dus niet bij die laatste
categorie.

Ik vind nl de fossil, voor idd nog geen E100,-
meer uiterlijk plezier varschaffen dan een seiko
5. maar das uiteraard een persoonlijke voorkeur.

gr Jaap

Point made, ik moet ook toegeven dat voor de stijl sommige Twist’s wel punten scoort.
Dat gezegd te hebben vind ik sommige Seiko5’s weer een stoer design hebben (Mapmeter bijv).

Ach, zoveel wensen, zoveel mensen. Leuk om te zien dat er ook mensen zijn die een dergelijk gewaagd concept, genoeg waarderen om het te kopen.

Wat een divers forum is dit toch. :)-D Blij dat we het niet alleen (!) over Rolex ofzo hebben, want ik vind het juist leuk dat er zoveel verschillende dingen langskomen.

ik zal je eens wat verklappen…er komt nog veel meer van weinig tot geen financiele waarde wat ik best zal laten zien,…maar het plezier wat ik er toch aan beleef is met geen pen te beschrijven hahaha.

ooit schreef iemand me dat het een groot goed is als je, zoals Borsato geloof ik zingt, tevreden kan zijn met (n)iets.

die iwc Portuguese Minute Repeater Squelette(ref 524102)…die komt dan wat later wel!:z

gr Jaap