Foto challenge #116: Kleding

Voor wat betreft de regels op het forum zijn ze zoals ze zijn, wat ik daar persoonlijk van vind is niet relevant. Ik kan persoonlijk van het mechaniek van een vuurwapen genieten, zoals ik kan genieten van het mechaniek van een horloge, evenals van een verbrandingsmotor, turbinemotor, het toetsenbord in een piano, werking van een stoomtrein, weefgetouw etc etc etc. Van mij zouden al deze dingen en nog veel meer prachtig en passend in beeld gebracht kunnen worden met horloges. De stuip waar we in NL in schieten zodra het vuurwapens betreft is lachwekkend. Als het een plaatje betreft van een tank (met een kanon van heb ik jou daar), of een gevechtsvliegtuig met vuurkracht van een brigade, of een kruisraket geen probleem. Maar een foto van een pistool, boehoe. :person_shrugging: Volgens mij leidt het gebruik van de verbrandingsmotor in ons land tot meer verloren levensjaren dan het vuurwapen, toch valt niemand over een plaatje van een auto. Maar goed…
De bedoeling van TS in dit draadje ECHTER was volgens mij om een horloge te combineren met kleding. Ik heb helaas de foto niet gezien, maar tenzij jij je buks draagt als stropdas telt ie niet :sweat_smile: :person_shrugging:

3 likes

Soms leg je er wat attributen bij zoals een zonnebril of gereedschap. Alles voor de compositie. :wink:

2 likes

Oeh, pas op… :dagger::sweat_smile: Net per PB iemand uitgelegd hoe strict HF geworden is; inclusief het verwijderen van de messendraad in OT.

2 likes

Dank voor de waarschuwing, was een historische foto, maar zal braaf zijn. Gaat weer weg :smile:

1 like

Ook een beetje Western :cowboy_hat_face:
Dit is puur voor de sfeer. Ik werk nog aan mijn deelname foto.
:wink:

8 likes

Dit voorproefje ziet er veelbelovend uit!

1 like

Dank je, we houden van accessoires toch? :smile:

2 likes

27 likes

Edwin?

1 like

Levi’s!

2 likes

Heb zo’n dikke 30 motoren gehad tussen 1972 en 2016. Maar ben altijd met dezelfde motorlaarzen blijven rijden.

Hier in 1974 met mijn kleinste motor, cb100, op weg naar de motorrai. Hele onderneming op die brommer. :smile: Let op de laarzen dus. Echte Giudici’s.

En hier als fotomodel 50 jaar later.

24 likes

In de binnenzak van het colbertje.

25 likes

Hopsakee.

17 likes

Stoute foto hoor!

2 likes

Daar zat meer in.

pun intented

2 likes

:joy:

Mooie.

1 like

Dat is ook toevallig, ik krijg net van iemand een selfie toegestuurd. :sweat_smile: :rofl:

8 likes

Lijkt mij een hand winder. :thinking:

2 likes

Mooie Louboutins :blush:

2 likes

Inzending van de dochter

12 likes