Snap ik ook niet, zijn de originele endlinks van de beste vintage bracelet die ik ooit al heb vastgehad
Mooie bracelet en past bij het horloge, maar de passing van de endlinks zoals te zien op je eerste foto is de slechtste die ik dit jaar gezien heb. Dat zie je zelf toch ook?
Dat verbaasd me dan
Zoals de endlinks van die Kontiki van @acour_jeroen iets verderop zitten ze dan weer prima.
Op de foto aan je pols valt het weer mee, voor zover zichtbaar. Het zal wel zo horen dan.
Waarschijnlijk zijn ze nogal verbogen, dat gebeurt vaak met die gebogen vintage endlinks. Een van de redenen dat ik een grondige hekel heb aan vintage stalen banden.
Dat komt waarschijnlijk omdat de stalen band er onder ligt en de endlinks ‘optillen’. Passen prima.
En al helemaal niet verbogen
Gay Frères band dus alles behalve rotzooi.
Als jij er maar blij mee bent, dat is het enige wat telt.
Valt niet tegen inderdaad. Beetje typische aansluiting, halverwege op de kast.
Van de vintage beaters staat deze hoog op mijn verlanglijstje naast een Rado Golden Horse. Dus…, als…, je ooit…, de neiging krijgt…, deze weg te doen…️
Volgens mij zwerven er nog een paar rond op het forum, @acour_jeroen en anderen!
Als deze de verkoop in gaat, laat ik het je weten.
Tot nu toe echter geen plannen. Is echt dé ideale alleskunner. Kwaliteit/model a.k.a Datejust, maar ligt een stuk lager geprijsd in de markt
Exact dit
Best smullen inderdaad. Vergelijking met een Dateduf vind ik niet nodig. Daar loopt iedereen mee. Las ergens dat je juist vintage sport-Rolexen moest hebben
Haha ik vind het juist wel leuk om te zien dat deze Kontiki ca. 1/3de van de prijs van een vintage DJ is. Het regent DJ’s op het forum, maar slechts een handjevol Kontiki’s
Niets tegen Rolex overigens, laatst staan kwijlen bij een vintage Thunderbird, maar een Kontiki is wel een ondergeschoven kindje.
Zeg, heren @anon50762135EV en @Tudor13, die outfit suggereert dat er niet veel gebeat wordt.
Of z’n ranke, elegante, jeugdige jongenspolsjes. Oh, als Gerard Reve toch nog eens leefde.
Ik zou er evengoed een leertje bij zoeken. Mooi horloge, dat zeker.
Ik had ooit een Lord Matic. De reparatie duurt langer dan verwacht. Maar ik zou graag een office beater willen hebben. Deze, of zo:
Mooie Gycine. Dat deden ze vroegah beter, zal ik maar zeggen.
Heb de Glycine gister nog om gehad met een rondjen hollen door het park…
Zweetbestendig is ie sowieso!
Ferdinand en ik worden regelmatig gespot aan de lampen hangend in Nimma. Dronken als een NEC supporter. Geen zorgen.
Vaak gaan NEC en Vitesse niet samen, echter met HF als verbindende factor, zijn de 2 bruggen, niet 1 te ver🤔
Precies. Zo blijkt maar weer de kracht van dit forum.
Que? Ik neem aan dat dit niet langer over een producent van schermen gaat.